Een neptravestiet, nog erger...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
maar hier betrof het zo'n tiep dat eens eentje de moeite doet om ook maar een beetje op een vrouw te lijken.
Zijn er dan ook echte?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een neptravestiet, nog erger...![]()
![]()
Aha ! Zeer interessant. Hoe denk je over mooie travestieten?quote:Lelijke travestieten![]()
Ja, die wel hun best doen..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zijn er dan ook echte?Ik zei het al, ik ben geen kenner...
Ik zei het al, ik ben geen kenner. Als ik er een tegen zou komen, zou ik hem niet als kerel herkennen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
Aha ! Zeer interessant. Hoe denk je over mooie travestieten?![]()
Welke ze? Ik liep alleen door die winkelstraat, totdat die maf traf eraan kwamquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:42 schreef Flurry het volgende:
whatever.... is dit zo'n "kijkt mij eens kotsen, anders denken ze dat ik homo ben" post? groei 's op
En wat vind jij van travestieten? Of ben je er zelf een?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:50 schreef SocialDisorder het volgende:
Geldt dus ook voor travestieten; Amsterdam heeft ze, Rotterdam heeft ze niet nodig, en Eindhovense hebben geen ideee waar het over gaat
hetzelfde als van ieder ander, zolang je mij niet in de weg loopt, mag je doen en laten wat je zelf wil.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En wat vind jij van travestieten? Of ben je er zelf een?![]()
Met zo'n baard? Nee man. Bovendien zit Arnold in zo'n karretje en acht ik hem niet echt in staat tot het lopen op hakken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:58 schreef Allure_ het volgende:
Wie, ons aller Arnold?
Je weet maar nooit wat voor grollen God allemaal met hem uithaald. Misschien houdt Arnold ons wel voor het lapje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met zo'n baard? Nee man. Bovendien zit Arnold in zo'n karretje en acht ik hem niet echt in staat tot het lopen op hakken.
quote:Uw zoekbewerking - travestiet eindhoven - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Uw zoekbewerking - travestiet eindhoven - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
quote:
Eensch is!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:42 schreef Flurry het volgende:
whatever.... is dit zo'n "kijkt mij eens kotsen, anders denken ze dat ik homo ben" post? groei 's op
Dat is geen travestiet...quote:
Caps lock uitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef Zeppieleddelin het volgende:
:R:R:R:R:R:R:R::R:R:R
Die was op n feestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:27 schreef Camplo het volgende:
Was Jezus er wel?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
Aha ! Zeer interessant. Hoe denk je over mooie travestieten?![]()
quote:Ik zag laatst een trafestiet lopen. Ik haat trafestieten ik loop met een grote boog om hun heen.![]()
![]()
![]()
Stel je voor. Je ziet iemand lopen en dan denk je dat het een lekker wijf is en dan draait ie zich om en BLIJKT HET EEN VENT TE ZIJN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niks tegen trafestieten en homoos maar als se bij mij in de buurt zijn moeten ze oprotten!!!Ik ben geen homo en als ze aan me zitten dan maak ik ze dood. Want ik ben geen homo!
Ik neuk alleen maar wijven want ik ben geen flikker!
![]()
![]()
![]()
Als hier nog lekkere wijven zijn ik ben een echte stoere vent en heb een scooter van Yamaha.
Ach je kunt ze erger tegen komenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voor je het weet kom je de village people tegen.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:39 schreef Evertjan het volgende:
was het niet gewoon je vader
Vanwege mijn werk kom ik er bijna dagelijksquote:
Ach, jochie toch! Wat een kloteleven moet jij hebben.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vanwege mijn werk kom ik er bijna dagelijks![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |