Zie je me voor me, met mijn laklaarzen aan?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ondanks het feit dat dit topic heel snel gesloten zal worden wil ik hier toch een dankwoord richten aan McDavid. Gewoon puur voor het feit dat hij mijn eerste is wat topics met mijn naam erin betreft. De eerste, snap je hem????????
Hee, ik jok nooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:27 schreef AnthonyZeus het volgende:
Volgens mij moet ze nog...ze omschrijft zichzelf als het ideale beeld voor een man, dus opgeschept, is ze dik, weegt 120 kilo, is 1,50 klein en heeft bruine ogen...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Zie je me voor me, met mijn laklaarzen aan?
![]()
En dit is een puik topic...Sjuh Right!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Hee, ik jok nooit.
I'm hot and I know it.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd in een ander topic... gezien de aard van mijn belachelijke topics op FOK is mij het risico van het beffen van een collega hier te groot
Misschien dat je Linda22222 zo ver krijgt, die is hier ook ergens te vinden. Dat is mijn zus dus.
Zie je wel! Tongetje uit je smoel! Je houdt van beffen! Geef het maar toe!quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Okee, maar niet als ik het zelf doe.
Da's een tegenvaller.... Maarre, laklaarzen zijn dus wél ok?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Erg lenig ben je dus nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Voorover niet, achterover wel.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Mijn lievelingslaarzen.
Dan is het niet beffen maar baffen. Bijna hetzelfde, het smaakt en ruikt alleen wat anders.quote:
En hoe heet het als je tegelijkertijd aan een kroonluchter hangt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan is het niet beffen maar baffen. Bijna hetzelfde, het smaakt en ruikt alleen wat anders.
Kroonluchters zijn zooooo 1970...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
En hoe heet het als je tegelijkertijd aan een kroonluchter hangt?
Mietje, kan je niet 2 meiden tegelijk aan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef thumper het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vergeet je zusje maar, aan jou heb ik genoeg
Tsss, het is een tweeling, heb je de een gezien, ken je de ander ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mietje, kan je niet 2 meiden tegelijk aan?.
je mag ze ook mailen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd in een ander topic... gezien de aard van mijn belachelijke topics op FOK is mij het risico van het treffen van een collega hier te groot
Misschien dat je Linda22222 zo ver krijgt, die is hier ook ergens te vinden. Dat is mijn zus dus.
Eerst zien dan geloven.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ongelooflijk, wat het woord " tweeling" met een man kan doen!
(en blond, slank, blauwe ogen, sexy, laklaars, foto)
Ben ik nu een teaser?![]()
![]()
![]()
Gaat het hier om dikke tieten danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik heb geen dikke tieten, helaas.
of gooi ik nu mijn eigen glazen in?
offtopic:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Werk aan de winkel dus voor jequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
O pardon.
als ik tieten zie staan lees ik altijd dikke tieten.
Maar die zijn nog niet geplaatst nee!
Dikke tieten zijn zo passé.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wow!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:50 schreef PPL het volgende:
[..]
Dikke tieten zijn zo passé.
Hoogstens interessant voor de gemiddelde puber.
Niet voor iemand met gevoel voor esthetiek.
Bovendien zijn er zoveel meer delen aan een vrouwenlichaam waar aan opgegeild naar hartelust mee geexperimeteerd kan worden.
Volgens mij staaf jij sowieso een heleboel graagquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven.
Ik staaf uitspraken graag met feiten.
Nou nou passé jij loopt achterquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:50 schreef PPL het volgende:
[..]
Dikke tieten zijn zo passé.
Hoogstens interessant voor de gemiddelde puber.
Niet voor iemand met gevoel voor esthetiek.
Bovendien zijn er zoveel meer delen aan een vrouwenlichaam waar aan opgegeild naar hartelust mee geexperimeteerd kan worden.
Daar heb ik al iemand voor, don't worry.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Volgens mij staaf jij sowieso een heleboel graag
Noem je dat dikke tieten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:52 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Nou nou passé jij loopt achter.
[afbeelding]
Eerst feauteaux zien, dan zal ik een bod overwegen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
Zo Zo daar is ze eindelijk. Wie biedt er op Linda?
* aanmoedigt *quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
ok, ik ga een heel klein fotootje plaatsen
misschien
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:27 schreef linda22222 het volgende:
*aanmoedigt*
Hoi.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:22 schreef linda22222 het volgende:
HALLO! DAAR BEN IK DAN!
En Butipah, mijn topics zijn NIET stom.
of ze reeël zijn is een andere discussie
En toen zagen jullie er al niet jong uitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:44 schreef linda22222 het volgende:
Die is in 1952 gemaakt, zoals je aan de fotokwaliteit ziet
rustig knul, rustig, er komen mogelijk nog tieten aanquote:
hee, jij zegt hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
ankie? van grunsven?
En laklaarzen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
rustig knul, rustig, er komen mogelijk nog tieten aan
Zal ik inkoppen ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
nou dan ben je scheel. Linda lijkt niet op anky van grunsven. En ik dus ook niet
Kon bijna de verleiding niet weerstaan, maar daar zijn jullie net iets te schattig voor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:55 schreef KinkyGiraf het volgende:
doe maar niet nee.................
en vergeet niet dat er nog steeds geen tieten gepost zijn, niet teveel risico nemen, we moeten aan Bupa denken...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef PPL het volgende:
[..]
Kon bijna de verleiding niet weerstaan, maar daar zijn jullie net its te schattig voor.
We zitten nog niet op 300 posts dus nog alle kansenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
en vergeet niet dat er nog steeds geen tieten gepost zijn, niet teveel risico nemen, we moeten aan Bupa denken...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef PPL het volgende:
[..]
Kon bijna de verleiding niet weerstaan, maar daar zijn jullie net iets te schattig voor.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:03 schreef KinkyGiraf het volgende:
Biogarde! Ik miste je al!
Goed zo, en dan nu de tietenfoto's.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Linda recent
[afbeelding]
en ikzelf ietsje overbelicht
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
Zo Zo daar is ze eindelijk. Wie biedt er op mij en Linda?
Hier hebben jullie een gezamelijke orgrasme?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef KinkyGiraf het volgende:
ok, hierbij een opwarmertje want ik kan nog niks vinden wat wel normaal is
[afbeelding]
Jij bent toch te oudquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:34 schreef Godshand het volgende:
..ik vind die meiden nou niet echt om te kwijlen...
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:06 schreef AnthonyZeus het volgende:
Hm...Niet lullig bedoeld, maar...Ik zou jullie wel neuken!
Hm niet lullig bedoeld, maar... Zij jou nietquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:06 schreef AnthonyZeus het volgende:
Hm...Niet lullig bedoeld, maar...Ik zou jullie wel neuken!
Niet lullig bedoel, maar...Who gives a fuck?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hm niet lullig bedoeld, maar... Zij jou niet![]()
hummm KinkyGiraf ziet er lk lekker uitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Linda recent
[afbeelding]
en ikzelf ietsje overbelicht
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |