Zie je me voor me, met mijn laklaarzen aan?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ondanks het feit dat dit topic heel snel gesloten zal worden wil ik hier toch een dankwoord richten aan McDavid. Gewoon puur voor het feit dat hij mijn eerste is wat topics met mijn naam erin betreft. De eerste, snap je hem????????
Hee, ik jok nooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:27 schreef AnthonyZeus het volgende:
Volgens mij moet ze nog...ze omschrijft zichzelf als het ideale beeld voor een man, dus opgeschept, is ze dik, weegt 120 kilo, is 1,50 klein en heeft bruine ogen...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Zie je me voor me, met mijn laklaarzen aan?
![]()
En dit is een puik topic...Sjuh Right!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Hee, ik jok nooit.
I'm hot and I know it.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:37 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd in een ander topic... gezien de aard van mijn belachelijke topics op FOK is mij het risico van het beffen van een collega hier te groot
Misschien dat je Linda22222 zo ver krijgt, die is hier ook ergens te vinden. Dat is mijn zus dus.
Zie je wel! Tongetje uit je smoel! Je houdt van beffen! Geef het maar toe!quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Okee, maar niet als ik het zelf doe.
Da's een tegenvaller.... Maarre, laklaarzen zijn dus wél ok?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Erg lenig ben je dus nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Voorover niet, achterover wel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |