Kneus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:29 schreef Zeppieleddelin het volgende:
je kan het tcho lezen man doe niet zoem= meoilijk
Wtf is het tcho nou weer? Een nieuw tijdschrift ofzo?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:29 schreef Zeppieleddelin het volgende:
je kan het tcho lezen man doe niet zoem= meoilijk
Zie je OP.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:31 schreef Zeppieleddelin het volgende:
[..]
waarom scheld je me uit man :S:S ik doe toch niets ik klaag ealleen :S
Watquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:33 schreef Zeppieleddelin het volgende:
LEKKERKE BOEIEND LOSERTS :S:S:S KUTWEK
Oke.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:33 schreef Zeppieleddelin het volgende:
Kutwek?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:33 schreef Zeppieleddelin het volgende:
Misschien heeft ie het over een kutrek in Lekkerkerk?quote:
:$:$:$ ja was wel erg :S:S maarja ben nnu wel netjes hahasdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:36 schreef MrDrako het volgende:
ik vond zijn topics anders altijd best lache om te lezen. zoals hij over zijn moeder tekeer gaat is grappig
welkom terug![]()
Wie weetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het over een kutrek in Lekkerkerk?
Hahasdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef Zeppieleddelin het volgende:
[..]
:$:$:$ ja was wel erg :S:S maarja ben nnu wel netjes hahasd
pfffffdsa iedereen aheft toch welns ruzie met zn moeer das normaal toch :S:S:Squote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaa, dat waren hele lieve, goedbedoelde topics.. Dat weet ik nog wel!
we zulle ff meehelpenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:40 schreef Forcefuzz het volgende:
omdat ik zo aardig ben, hier een (soort van) vertaling:
Hij had eerst ook al een account op Fok! LedZeppelin, als het goed is (weet niet meer zeker) en toen zat hij wat te zeiken hier over zijn moeder, en die had het gelezen () en toen mocht ie niet meer internetten. Zijn straf is nu voorbij, dus kan ie nu weer zeiken over zijn moeder.
![]()
"Wilt u even blazen?"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:42 schreef Zeppieleddelin het volgende:
[..]
pfffffdsa iedereen aheft toch welns ruzie met zn moeer das normaal toch :S:S:S
Ja, het is ook "heel normaal" om haar daarna op een internetforum uit te schelden voor een dame van lichte zeden met diverse ziektes.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:42 schreef Zeppieleddelin het volgende:
[..]
pfffffdsa iedereen aheft toch welns ruzie met zn moeer das normaal toch :S:S:S
HOU JE BEK MAN IK ZEG OTHC NIETS SKDK!!!21:@:@:@:@:@quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:43 schreef bonke het volgende:
[..]
we zulle ff meehelpen
leddie... je moeder is een hoer... en veel te duur ook nog
sorrie... maar je moeder was beter te verstaan met een bek vol butquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef Zeppieleddelin het volgende:
[..]
HOU JE BEK MAN IK ZEG OTHC NIETS SKDK!!!21:@:@:@:@:@
Jajajajaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef Zeppieleddelin het volgende:
[..]
HOU JE BEK MAN IK ZEG OTHC NIETS SKDK!!!21:@:@:@:@:@
hahha jij probeert m op te fokken :S lukkte je niet sukkel ben te silm hahaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:45 schreef bonke het volgende:
[..]
sorrie... maar je moeder was beter te verstaan met een bek vol but
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:46 schreef Zeppieleddelin het volgende:
[..]
hahha jij probeert m op te fokken :S lukkte je niet sukkel ben te silm haha
Silm? ojaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:46 schreef Zeppieleddelin het volgende:
[..]
ik zei nog tegen der.. doe de groeten aan die simpele zoon van je, maar dat wilde ze nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:46 schreef Zeppieleddelin het volgende:
[..]
Nee nee, kijk maar eens goed:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:48 schreef Herkauwer het volgende:
Kolere, wiens kloon is dit, zeker dat hij in ieder met een big smile nu achter zijn pc zit
Zeg dan meteen dat het jouw kloon isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee nee, kijk maar eens goed:
ZepLeddelin
Het is echt zo'n licht
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:52 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zeg dan meteen dat het jouw kloon is
Leesvoerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee nee, kijk maar eens goed:
ZepLeddelin
Het is echt zo'n licht
Heb jij last van spasmen dat je zo typt?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:54 schreef Zeppieleddelin het volgende:
gaat mn moeder weerlmeoilijk doen dat ik interne t:S trut :S
ja snapt dat teringweijf gvd NIET alsijtd tek vOND DER NET OK :Squote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:54 schreef Forcefuzz het volgende:
Je mocht toch weer internetten?
Ik geloof dat ik er ook hard mijn best voor moet doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al zou ik het willen, ik zou niet zoveel spelfouten in één zin kunnen krijgen.
Probeer eens?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Al zou ik het willen, ik zou niet zoveel spelfouten in één zin kunnen krijgen.
Ik kan een paar keer willekeurig op m'n toetsenbord slaan? Ik denk dat dat het beste is wat ik kan doenquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:46 schreef Zeppieleddelin het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |