Eerst stonden er op de site ook alle bio's van de jongens, maar die zijn weggehaald, komen er ws. morgenochtend na de eerste uitzending weer op.quote:Natasja Froger is de presentatrice van het gloednieuwe TROS-programma Schoondochter Gezocht. Het is de eerste keer dat de vrouw van zanger Rene Froger deze rol vervult.
In Schoondochter Gezocht gaan mannen van 25 jaar en ouder, die nog bij hun ouders wonen, op zoek naar een vrouw. Hun ouders adviseren hen daarbij.
Tien mannen doen in de eerste aflevering, terzijde gestaan door hun ouders, een oproep. Daarvan blijven er zeven over. In maart volgt een wekelijkse serie van zeven afleveringen waarin per aflevering één man wordt gevolgd - vanaf de eerste reacties op zijn oproep tot en met de uiteindelijke keuze voor de vrouw voor wie hij het ouderlijke huis wil verlaten.
Een greep uit de selectie:quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:14 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, het zijn nou niet bepaald eligible bachelors, zijn meer kneuzen maar dat is denk ik ook de insteek van het programma.
vind ik ook, met het enige verschil dat de moeders hun zoon opgevenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:23 schreef mighty_myte het volgende:
boer-zoekt-vrouw-rip-off.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:23 schreef mighty_myte het volgende:
boer-zoekt-vrouw-rip-off.
Kneuzen zijn het wel een beetje ja. En van die Natasja Froger ben ik geen fan geloof ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:14 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, het zijn nou niet bepaald eligible bachelors, zijn meer kneuzen maar dat is denk ik ook de insteek van het programma.
En ik denk niet dat die het een enorm probleem vindt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef kollie het volgende:
en de normaalste valt af....
ik mag hopen van niet nee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
En ik denk niet dat die het een enorm probleem vindt.
Wel lachwekkende en vermakelijke pulp.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
Anka is veel te ver in haar ontwikkeling voor dit soort types...
Dat ik dit soort pupl kijk, het is echt te erg...
Verstandige keuze van m ook. Hij maakt bij die Anka toch geen kans. Dan was ie na 2 dates alweer uitgerangeerd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
En ik denk niet dat die het een enorm probleem vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |