Hmmmm..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:32 schreef Rubbadubba het volgende:
Mooi moment om hem van de we te drukken dan toch?
Thanks man. Deze keer was gratis?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:48 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Nu wel, alles wat ik aanraak verandert in goud![]()
Wielkastquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:41 schreef Appellenflappen het volgende:
Boutjes van zijn wielkast losschroeven.
Hoe weet je dat ie een oerlelijke motor heeft? Dat is nog zo ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:46 schreef Appellenflappen het volgende:
Of de hele vakantie zeiken over zijn oerlelijk motor. Gaat ie iig de volgende keer niet meer mee.
Yepquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Thanks man. Deze keer was gratis?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie een oerlelijke motor heeft? Dat is nog zo ook.
[afbeelding]
Hahahahaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ie een oerlelijke motor heeft? Dat is nog zo ook.
[afbeelding]
Ach, als jij ook eens een supergoed topic, met mindere waardering, van mij kicked ben ik al te vreden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat zijn je gebruikelijke tarieven dan?
Jaloers!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:20 schreef kapiteinboterham het volgende:
ik ben het eens met degene die zeggen dat het een lelijk kutmotor is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom denk je nou dat hij deze topic heb geopent??? Omdat hij hem zo aardig vindt, dan ben je gek omdat dan te doen he.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Werk en prive zijn toch gescheiden zaken? Mischien is ie in free time wel een toffe peer.![]()
en nu? wij moeten gelukkig niet met 1 huilie en zijn ex-medewerker op vakantie,..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ontslag genomen trouwens..
En nu..... ja, en nu? Dat vraag ik aan jullie.
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:58 schreef kapiteinboterham het volgende:
[..]
waarom denk je nou dat hij deze topic heb geopent??? Omdat hij hem zo aardig vindt, dan ben je gek omdat dan te doen he.
Die is net zo lelijk, zo niet lelijker, dan zijn motorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:47 schreef Asics het volgende:
neuk zijn vriendin
Dát is 'mquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:46 schreef Appellenflappen het volgende:
Of de hele vakantie zeiken over zijn oerlelijk motor. Gaat ie iig de volgende keer niet meer mee.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ontslag genomen trouwens..
En nu..... ja, en nu? Dat vraag ik aan jullie.
Oh?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja reuze. Ik zou op zaterdags met mn ouders een weekendje naar Zeeland gaan. Mn moeder was jarig. Belt ie vrijdag op, morgen kan je komen werken en hing gelijk opDus ik zo mailtje gestuurd..... ik kan morgen niet, studie heeft mn hoogste prioriteit enzo.. bla bla.
Toen lag er dinsdag een mooie ontslagbrief je op de deurmatMet onmiddelijke ingang werd mn contract beëindigd
Bwahahaha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |