Ook een erg toffe jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:37 schreef Merovingian het volgende:
soundtrack van Civilization 4
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:29 schreef Tomasso het volgende:
Zelda : OoT. Of Zelda : MM.
Ico - you were there vermoed ik dat je bedoeld. Was ook eerste wat bij mij opkwam ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ico
-Het nummer bij de credits![]()
Als iemand daar de naam van heeft hou ik me aanbevolen![]()
Tja...Angelo Badalamenti hè....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:11 schreef Retuobak het volgende:
Ik vond de soundtrack van Fahrenheit wel erg puik eigenlijk, vooral de originele werken pasten perfect bij de game. Dat is er nou eentje die ik graag op CD zou hebben
.
Ik heb niet alleen het nummer van Ico, maar ook de soundtrack zelf gewoon op CD.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ico
-Het nummer bij de credits![]()
Als iemand daar de naam van heeft hou ik me aanbevolen![]()
De dvd-audio van Splinter Cell: CT is echt om van te watertanden zo goed.....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:57 schreef HAL9000S het volgende:
- Metroid Prime
- Silent Hill (alle delen)
- Splinter Cell 3
En die mening deel ik met jequote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:37 schreef Smots het volgende:
[..]
Tja...Angelo Badalamenti hè....
Da's niet voor nix sinds jaren één van mijn favoriete componisten voor films (en sinds Fahrenheit dus ook voor een game!)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |