Anee dat MEEN je niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:11 schreef Game_Error het volgende:
T enige doel is om zoveel mogelijk leerlingen te trekkenen daar geven ze dan bakken emt geld aan uit om de hele school op te knappen
Ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:12 schreef Gapert het volgende:
P.S. Ik krijg lekker wel betaald om vanmiddag een beetje positief te praten over onze opleiding...![]()
![]()
Wij hebben altijd een substituut voor toiletpapier. Ik weet niet wat het is maar het zijn grote rollen die te zwaar rollen voor het vliesje papier wat er aan zit dus je moet blijven trekken en dan heb je nog niets.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:13 schreef nietzman het volgende:
Eindelijk toiletpapier!
- Leuk lullen terwijl er weinig leuks te vertellen is?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:15 schreef greatgonzo het volgende:
Open dagen
- Beetje leuk over je opleiding lullen
- leuke meiden die een kijkje komen nemen
- combi van 1 en 2
- bier drinken en eten op kosten van de school
- gratis studiepunten
Ik zie alleen voordelen
Bierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:17 schreef Gapert het volgende:
Oke bier drinken naderhand en een wit voetje bij de docenten... daar doe ik het voor![]()
Je moet regelmatig bij de docent onder zijn bureau zitten?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:19 schreef BSE-kippetje het volgende:
[..]
Bier
Wit voetjeHeb ik toch al.
Dat is een wit mondje!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:20 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Je moet regelmatig bij de docent onder zijn bureau zitten?
Ieder zijn fantasie maar houd hem even voor je...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:20 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Ja hee, wij hebben ruime toilettenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:20 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Me Tooquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:23 schreef Gapert het volgende:
Ik zit op locatie Onderwijs Boulevard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |