Hij had ook Rosenberg als 10 en Urby als linksbuiten kunnen doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef marsu het volgende:
Het is eenmalig en het is helemaal geen experiment. Er zijn gewoon geen andere nummer 10's voorhandig, dus zet Danny Klaas Jan hier 1 keer neer. Dus laat alle paniekverhalen maar achterwege
Nee man, vooral geen spelers op een positie opstellen die wat logischer lijkt dan wat je kunt bedenken. Hans Vonk op 10!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij had ook Rosenberg als 10 en Urby als linksbuiten kunnen doen![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:11 schreef Beschouw het volgende:
Als Huntelaar op tien moet van Blind, is er ruimte voor Kanu te halen.
Maar dat is toch ook gewoon experimenteren?!?!?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij had ook Rosenberg als 10 en Urby als linksbuiten kunnen doen![]()
Hier snap ik dan weer niks van. Plak dat extra jaartje eraan vast, en de kans dat Grygera blijft is ook een stuk groter.quote:Danny Blind verklaarde vanmiddag op de persconferentie dat Tomas Galasek deze zomer definitief vertrekt bij Ajax. Het probleem lag hem in de duur van verlenging van het contract.
Ajax wilde geen water bij de wijn doen. 'Gelet op zijn leeftijd wilden we Tomás nog een jaar aan ons binden, maar het was zijn wens om langer te blijven. Een verlenging van twee jaar was voor ons echt geen optie', aldus Blind.
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:29 schreef kriele het volgende:
Ik vind de leegloop goed nieuws. Ajax had te maken met een selectie die elkaar meer dan zat was en waar ook te weinig kwaliteit aanwezig was. Nu moeten ze opnieuw beginnen en ik zie dit niet als een nadeel.
Galasek weg is prima maar de Jong hadden ze nog heel goed kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:29 schreef kriele het volgende:
Ik vind de leegloop goed nieuws. Ajax had te maken met een selectie die elkaar meer dan zat was en waar ook te weinig kwaliteit aanwezig was. Nu moeten ze opnieuw beginnen en ik zie dit niet als een nadeel.
quote:Rosenberg vindt komst Huntelaar maar niets
AMSTERDAM - Markus Rosenberg is niet blij met de komst van Klaas-Jan Huntelaar naar Ajax. Dat zegt hij vrijdag in Ajax Magazine. "Als ik heel eerlijk ben, vind ik het maar niets dat er nog meer spitsen naar Ajax worden gehaald." Van de Zweedse spits hoeft de Amsterdamse club niet te investeren in aanvallers. "Ik gun Ajax de beste spelers van de wereld, maar je kunt niet van een voetballer verwachten dat hij zijn directe concurrent van harte welkom heet."
Rosenberg zegt zich bij Ajax te blijven richten op de positie centraal in de spits. Trainer Danny Blind stelde hem in de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente opnieuw op als linksbuiten. "Ik wil gewoon als centrale spits spelen. Het is mijn plek en zolang ik goed speel, hoef ik me nergens zorgen over te maken."
Toch sluit de 23-jarige Zweed niet uit dat hij in de toekomst een goede combinatie met Huntelaar vormt. "Wie weet worden we een gouden duo en ben ik dolgelukkig dat Ajax Huntelaar ooit heeft aangetrokken. Alles is mogelijk. En aan mij zal het niet liggen."
Qua kwaliteiten wel, maar ajax moet gaan voor spelers die graag voor de club willen spelen. Die voorwaarden moeten ook beter gecreeerd worden door ajax zelf. Ze moeten af van dat kille imago. Ook zou het niet onverstandig zijn om te gaan investeren in het stadion, qua sfeer en warmte.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Galasek weg is prima maar de Jong hadden ze nog heel goed kunnen gebruiken.
Dat zeggen de 'kenners' wel, maar als ik dan zie dat ze nog geen pass kunnen geven, dan betwijfel ik dat tenzeerste.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:
ja die leegloop is aan de ene kant idd wel goed maar aan de andere kant verliezen we wel een aantal spelers die erg veel kwaliteiten hebben.
Je moet spelers hebben die voor de club willen spelen. Als je weggaat omdat je vind dat je geen vaste positie hebt a la, maar als je bij je nieuwe club gaat beweren dat je overal kan worden ingezet dan heb je het bij mij afgedaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Galasek weg is prima maar de Jong hadden ze nog heel goed kunnen gebruiken.
Omdat het niet verstandig is om jeugdspelers in het huidige ajax voor de leeuwen te gooien. Dit heeft Blind gezegd en ik vind dit een van de weinige verstandige dingen die Blind tot nu toe heeft gedaan. Ik denk ook dat je jeugdspelers schaadt om ze in het huidige team in te zetten. Dat zijn niet de juiste omstandigheden om ze ervaring op te laten doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:46 schreef Nashje het volgende:
Ik dacht juist dat Rosenberg na de komst van Huntelaar blij was met de komst van Klaas Jan.
Maar waarom Sarpong niet op 10?
Is dat te bereiden vanuit Tilburg?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:47 schreef Messenga het volgende:
Al bekend dat Wolfsburg en Köln op Galasek azen?
Het is maar 4 of 5 keer geroepen in dit topic, dus: nee, we weten van niks.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:47 schreef Messenga het volgende:
Al bekend dat Wolfsburg en Köln op Galasek azen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |