Ach, dat doen ze allemaal wel eensquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:21 schreef Cordoba32 het volgende:
Heb in een keer een dejavu naar De Jong die het Ajaxembleem kust na gescoord te hebben![]()
Dat moet ik wel toegeven, hij is heel erg bijgedraaid vanaf dit seizoen. Ik denk dat de dood van Di Tomasso toch een bepaalde invloed op hem heeft gehad, mischien de juiste invloed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet niet wat er met Sneijder gebeurd is van de zomer, maar hij is kwa kapsones en kwa voetbal 180 graden gedraait. Want kapsones had hij zeker.
Ik vind hem qua voetbal juist veel minder geworden. Hij komt ongemotiveerd op mij over.quote:Nu is het onze beste speler, en vind ik heb nog sympathiek ook. Zou het komen omdat VdV is vertrokken?
Wolfsburg word genoemd, maar ik denk ook tilburg. mits ze niet degraderenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Waar zou Galasek heen gaan? Terug naar Tilburg ofzo?
Voor een middenmoter in Nederland kan Galasek nog heel nuttig zijn met zijn kwaliteiten en ervaring.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:28 schreef Cordoba32 het volgende:
Wolfsburg word genoemd, maar ik denk ook tilburg. mits ze niet degraderen
quote:Ajax heeft Vito Wormgoor voor de neus van onder andere Feyenoord, PSV, FC Utrecht, Vitesse, RKC Waalwijk, NEC en FC Twente weggekaapt. De 17-jarige jeugdspeler komt over van de amateurs van DOVO.
De verdediger cq middenvelder was bijna akkoord met Vitesse en kon tekenen bij elke betaald voetbal-club in Nederland, maar koos voor Ajax. "Dit is mijn club, mijn droomclub", reageerde Wormgoor, die in de A1 zal beginnen.
blijf toch blijquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:06 schreef Cordoba32 het volgende:
Huntelaar slaat hem zo de toekomst uit![]()
Uhm, ja, want aangezien Sneijder veel beter kan verdedigen moet hij maar als centrale verdediger gaan spelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik niet met je eens, hij is me te vaak te ambitieus in het veld, te veel schoten vanuit de 2de lijn, te vaak voor de eigen actie gaan, het is gewoon een naar mannetje.²
Bron: Hank (schijnt een erg betrouwbare bron te zijn, 'Hank' is een soort nieuwsbrief die vooral in kringen van journalisten circuleert).quote:Jamal Akachar transfervrij naar AFC Ajax
Aaah, ik dacht dat dat betekende dat het zaterdag officieel zou worden gemaakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:01 schreef Nashje het volgende:
AFC Ajax zaterdag.
Is in het transfergeruchtentopic al verteld.
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
aha... vond het al een opzienbarende transfer![]()
Dan heb ik het topic te snel doorgelezen. Dat heb ik trouwens wel gelezen, maar daaruit maakte ik niet op dat het niet waar was.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:08 schreef Nashje het volgende:
Als je een beetje had gelezen had je 't al geweten.
[..]
[..]
..quote:Charisteas spits en Huntelaar op 'tien'
Vrijdag 27 januari, door SV, Amsterdam, 16.43u GMT+01.00, www.ajax.nl
Oefenmeester Danny Blind komt zondag met een verrassende opstelling. Klaas-Jan Huntelaar start niet als spits maar als nummer tien en Angelos Charisteas wordt aanvalsleider.
Blind wil Rosales en Rosenberg op de flanken houden, zo verklaarde hij op de persconferentie. Omdat Sneijder, Manchuaryan en Pienaar niet kunnen spelen, is de trainer op zoek gegaan naar alternatieven voor de positie van schaduwspits.
'Ik heb het er met Klaas Jan uitvoerig over gehad. Hij doet het voor de ploeg, maar deze rol is in principe eenmalig', zegt Blind.
Tot we winnen met goed voetbal, of tot Blind ontslagen wordtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Danny blijft expirimenteren, wanneer houdt dat een keer op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |