zeker mooi, heeft toch het meeste gescoord bij ajax dus verdiend gewoon een basisplek....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:43 schreef Radegast het volgende:
Charisteas staat dus in de basis tegen Utrecht. Mooi.
In het begin was ie juist enorm blij...quote:
quote:Ajax en Inter in gesprek over Maxwell
27/1/2006 21:03
EXCLUSIEF - Ajax en Internazionale onderhandelen over een directe overgang van Maxwell. Voor de Braziliaan lijkt daarmee de transfer zeer nabij, die vorig jaar al bijna was afgerond.
Vorig seizoen waren Maxwell en Inter het nagenoeg al eens over een verblijf van de linksback bij de nerazzurri. Maar op het moment dat zijn zaakwaarnemer in Milaan in gesprek was met de Italiaanse club, liep Maxwell een zware knieblessure op in een competitieduel met Willem II. Sinds die 21ste april voetbalde hij niet meer.
Bij Ajax staat Maxwell nog tot het einde van dit seizoen onder contract. Maar de 24-jarige linkspoot heeft de Amsterdammers al laten weten dat hij zijn aflopende verbintenis niet zal verlengen, omdat hij toe is aan een nieuwe uitdaging.
Ajax en Internazionale staan in maart tegenover elkaar in de achtste finales van de Champions League.
Met de kanttekening dat hij de aankomende 3 jaar niet tegen Ajax mag uitkomenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:43 schreef jna het volgende:
Maxwell verkopen als het aan mij ligt.
Timisela is gewoon een verdediger?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef gras het volgende:
Timisela op de bank.![]()
Hij was al eens zo geniaal om twee keepers op de bank te posteren, maar nu is 'ie helemaal het spoor bijster.![]()
Die kerel is zo matig(understatement), dat je nog beter twee keepers op de bank kan zetten zoals onze succestrainer onlangs al presteerde.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan is het toch niet zo'n verkeerd idee?
Rosales vliegt er zo overheenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat hij de aankomende 3 jaar niet tegen Ajax mag uitkomen
Directe overname, dat kan niet. Inter mag er niet nog een speler van buiten de EU bij hebben...quote:
dat verhaal doe ik net mn uiterste best voor om overzichtelijk mijn beleidsplan te tonen waarmee ik Ajax zie terugkeren waar het hoort. hoezo zou ik het nou weer gaan kopierenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:03 schreef Messenga het volgende:
En dit kopieer je net van Voetbalzone of wat?
Dat is ook netjes van je, maar het was een geintje, kijk bij elk gemiddeld transfergerucht dat over Ajax gaat op Voetbalzonequote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:04 schreef ericajax het volgende:
[..]
dat verhaal doe ik net mn uiterste best voor om overzichtelijk mijn beleidsplan te tonen waarmee ik Ajax zie terugkeren waar het hoort. hoezo zou ik het nou weer gaan kopieren![]()
Hij heeft een tweejarig contract bij Bimingham City en zit nu in zijn tweede seizoen daar. Dat tegen elkaar wegstrepend, hou je over dat hij dus wel degelijk transfervrij is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef Radegast het volgende:
Melchiot (volgens mij niet transfervrij komende zomer)
Volgens mij loopt z'n contract pas af in de zomer van 2007.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:17 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hij heeft een tweejarig contract bij Bimingham City en zit nu in zijn tweede seizoen daar. Dat tegen elkaar wegstrepend, hou je over dat hij dus wel degelijk transfervrij is.
die opstelling was meer even snel neergezet om een overzichtje te geven. Manucharyan zie ik het liefst alleen bij uiterste nood op linkshalf, ik geef de voorkeur liever aan Emanuelson, anders Lindenbergh. over Charisteas kan je best gelijk hebben ja, maar met eventuele vertrekken heb ik geen rekening gehouden aangezien er nog niks concreet is. Perez op de linksbuiten is iemand die goed naar binnen kan trekken, en ik uitstekend vind bij een vrije rol aan de linkerkant. Je kan hem ook op 10 zetten waar hij ook uitstekend uit de voeten kan, maar dan schuift Sneijder op naar het middenveld, Mitea op linksbuiten, Maduro eruit, Landzaat op plek Maduro en Sneijder op plek van Landzaat. Dan is het probleem van de voorzet ook opgelost met Mitea die deze voorzet mijn inziens wel heeft. Overigens staat Rosenberg niet in mijn opstelling, maar kben een groot fan van deze Zweed die m.i kan uitgroeien tot een grote, maar in dit systeem geef ik de voorkeur aan Huntelaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:12 schreef Roeni3 het volgende:
Even snel een paar puntjes van 'kritiek' (ga zo naar bedje toe)
:
Manucharyan als linkshalf lijkt me geen goede optie. Die jongen is leuk voor in de aanval, maar verdedigende capaciteiten dicht ik hem nauwelijks toe. Verder zal Charisteas Ajax deze zomer wel verlaten, die kan je dan wegstrepen. Perez als linksvoor vind ik een slechte keuze, aangezien het geen speler is die de achterlijn haalt en een voorzet geeft. Dat is nou net wat Blind wel wil zien, evenals Huntelaar. Vooral de laatste is gebaat bij goede vleugelspelers. Als dat niet uitmaakt, kan je net zo goed Rosenberg op die positie zetten.
Landzaat is denk ik niet haalbaar; die gaat na dit seizoen naar het buitenland.
hoezo geen AZ? als ze een versterking zijn, mag van mij iedereen (behalve Feyenoorders) naar onze club komen en in mijn ogen zijn deze 3 AZ-spelers zeker een versterking.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:15 schreef Radegast het volgende:
Ik zit niet te wachten op allerlei AZ'etters.
Van der Meyde en Gronkjaer halen, en Melchiot (volgens mij niet transfervrij komende zomer) lijkt mij ook een aanwinst.
Wel van Voetbalzone, maar goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens mij loopt z'n contract pas af in de zomer van 2007.
Je hebt dus gelijk.quote:Mario Melchiot heeft vandaag de overgang naar Birmingham City afgerond. De rechtsback kwam niet meer aan spelen toe bij Chelsea en mocht transfervrij vertrekken. De Nederlander heeft een contract getekend bij Brimingham tot de zomer van 2007.
Ajax, op dit moment.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:18 schreef jna het volgende:
Landzaat lijkt me een zeer goede aanwinst, who needs de Jong
Ja, hij heeft gelijk. Ik was in de war met een bericht anno begin 2005, waarin stond dat hij transfervrij mocht vertrekken aangezien Birmingham Glen Johnsen (die rechtsback van Chelsea) aantrok, maar inmiddels is dat al niet meer zo dus vandaar mijn verwarring! Excusequote:
Schijt zolang hij em er niet inbrengt snap ik het probleem nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:05 schreef gras het volgende:
[..]
Die kerel is zo matig(understatement), dat je nog beter twee keepers op de bank kan zetten zoals onze succestrainer onlangs al presteerde.
Boakye basis vermoedelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:56 schreef gras het volgende:
Timisela op de bank.![]()
Hij was al eens zo geniaal om twee keepers op de bank te posteren, maar nu is 'ie helemaal het spoor bijster.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |