Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:29 schreef kriele het volgende:
Ik vind de leegloop goed nieuws. Ajax had te maken met een selectie die elkaar meer dan zat was en waar ook te weinig kwaliteit aanwezig was. Nu moeten ze opnieuw beginnen en ik zie dit niet als een nadeel.
Galasek weg is prima maar de Jong hadden ze nog heel goed kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:29 schreef kriele het volgende:
Ik vind de leegloop goed nieuws. Ajax had te maken met een selectie die elkaar meer dan zat was en waar ook te weinig kwaliteit aanwezig was. Nu moeten ze opnieuw beginnen en ik zie dit niet als een nadeel.
quote:Rosenberg vindt komst Huntelaar maar niets
AMSTERDAM - Markus Rosenberg is niet blij met de komst van Klaas-Jan Huntelaar naar Ajax. Dat zegt hij vrijdag in Ajax Magazine. "Als ik heel eerlijk ben, vind ik het maar niets dat er nog meer spitsen naar Ajax worden gehaald." Van de Zweedse spits hoeft de Amsterdamse club niet te investeren in aanvallers. "Ik gun Ajax de beste spelers van de wereld, maar je kunt niet van een voetballer verwachten dat hij zijn directe concurrent van harte welkom heet."
Rosenberg zegt zich bij Ajax te blijven richten op de positie centraal in de spits. Trainer Danny Blind stelde hem in de laatste competitiewedstrijd tegen FC Twente opnieuw op als linksbuiten. "Ik wil gewoon als centrale spits spelen. Het is mijn plek en zolang ik goed speel, hoef ik me nergens zorgen over te maken."
Toch sluit de 23-jarige Zweed niet uit dat hij in de toekomst een goede combinatie met Huntelaar vormt. "Wie weet worden we een gouden duo en ben ik dolgelukkig dat Ajax Huntelaar ooit heeft aangetrokken. Alles is mogelijk. En aan mij zal het niet liggen."
Qua kwaliteiten wel, maar ajax moet gaan voor spelers die graag voor de club willen spelen. Die voorwaarden moeten ook beter gecreeerd worden door ajax zelf. Ze moeten af van dat kille imago. Ook zou het niet onverstandig zijn om te gaan investeren in het stadion, qua sfeer en warmte.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Galasek weg is prima maar de Jong hadden ze nog heel goed kunnen gebruiken.
Dat zeggen de 'kenners' wel, maar als ik dan zie dat ze nog geen pass kunnen geven, dan betwijfel ik dat tenzeerste.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:39 schreef jimjim1983 het volgende:
ja die leegloop is aan de ene kant idd wel goed maar aan de andere kant verliezen we wel een aantal spelers die erg veel kwaliteiten hebben.
Je moet spelers hebben die voor de club willen spelen. Als je weggaat omdat je vind dat je geen vaste positie hebt a la, maar als je bij je nieuwe club gaat beweren dat je overal kan worden ingezet dan heb je het bij mij afgedaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Galasek weg is prima maar de Jong hadden ze nog heel goed kunnen gebruiken.
Omdat het niet verstandig is om jeugdspelers in het huidige ajax voor de leeuwen te gooien. Dit heeft Blind gezegd en ik vind dit een van de weinige verstandige dingen die Blind tot nu toe heeft gedaan. Ik denk ook dat je jeugdspelers schaadt om ze in het huidige team in te zetten. Dat zijn niet de juiste omstandigheden om ze ervaring op te laten doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:46 schreef Nashje het volgende:
Ik dacht juist dat Rosenberg na de komst van Huntelaar blij was met de komst van Klaas Jan.
Maar waarom Sarpong niet op 10?
Is dat te bereiden vanuit Tilburg?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:47 schreef Messenga het volgende:
Al bekend dat Wolfsburg en Köln op Galasek azen?
Het is maar 4 of 5 keer geroepen in dit topic, dus: nee, we weten van niks.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:47 schreef Messenga het volgende:
Al bekend dat Wolfsburg en Köln op Galasek azen?
410 party tochquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:01 schreef sugarnieuws het volgende:
Vanavond party! hehehe jammer dat je niet kan dev! Verder nog mensen die gaan?
De Jong kan toch op veel postiies spelen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Je moet spelers hebben die voor de club willen spelen. Als je weggaat omdat je vind dat je geen vaste positie hebt a la, maar als je bij je nieuwe club gaat beweren dat je overal kan worden ingezet dan heb je het bij mij afgedaan.
Kan die wel, maar hij eiste bij Ajax een vaste positie. Beetje raar dat hij dat principe binnen no-time overboord zet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De Jong kan toch op veel postiies spelen?
Dat vind ik ook. Ze gaan te laconiek om met hun jonge talenten. Aissiati en Affelay zie ik bv niet op hun 21'ste naar de Bundesliga vertrekken. Dat de grootste talenten van Ajax dat wel doen is regelrechte mismanagement.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:44 schreef kriele het volgende:
[..]
Qua kwaliteiten wel, maar ajax moet gaan voor spelers die graag voor de club willen spelen. Die voorwaarden moeten ook beter gecreeerd worden door ajax zelf.
Hij hoorde ook in de eerste elf imho. Al was het maar voor z'n ontwikkeling en status. Dat ie bij z'n nieuwe club niet gelijk een grote bek opzet vind ik niet zo raar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan die wel, maar hij eiste bij Ajax een vaste positie. Beetje raar dat hij dat principe binnen no-time overboord zet.
Nee hoor dat ligt aan het aard van het beestje. Die marokanen van psv zijn (nog) bescheiden jongens, de jong overschat zichzelf.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ze gaan te laconiek om met hun jonge talenten. Aissiati en Affelay zie ik bv niet op hun 21'ste naar de Bundesliga vertrekken. Dat de grootste talenten van Ajax dat wel doen is regelrechte mismanagement.
Net als Van Persie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:18 schreef Erwtensoep het volgende:
de jong overschat zichzelf.
Nu ga je toch nog niet in op het punt dat De Jong weg ging omdat hij geen vaste basisplaats had (rechtshalf), maar bij zijn nieuwe club het opeens helemaal niet erg vindt weer door de ploeg te worden gezworven? Dan is De Jong's oorspronkelijke reden van zijn transfer toch niet legitiem meer?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij hoorde ook in de eerste elf imho. Al was het maar voor z'n ontwikkeling en status. Dat ie bij z'n nieuwe club niet gelijk een grote bek opzet vind ik niet zo raar.![]()
VdV heeft meer gepresteerd dan De Jongquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Net als Van Persie?![]()
edit:
Trouwens, je zegt aard van het beestje, maar VdV overschat zichzelf niet ook, of wel?
Misschien niet, in die zin dat hij bij z'n nieuwe club misschien niet beter af is. Maar hij voelde zich imo terecht ondergewaardeerd bij Ajax, daarom snap ik z'n vertrek.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:23 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nu ga je toch nog niet in op het punt dat De Jong weg ging omdat hij geen vaste basisplaats had (rechtshalf), maar bij zijn nieuwe club het opeens helemaal niet erg vindt weer door de ploeg te worden gezworven? Dan is De Jong's oorspronkelijke reden van zijn transfer toch niet legitiem meer?
Het is ook geen openlucht feest.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
410 party toch? Nah, geen zinin veel te koud buiten. Blijf lekker binnen
![]()
Het is goeddeels Koeman's schuld, dat ben ik met je eens. Nog een wonder dat Sneijder zich niet door hem heeft laten wegpesten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Onder Koeman had ik het begrepen, maar de statistieken vertellen dat Blind hem bijna altijd heeft opgesteld, en ook nog eens op zn favoriete plek.
Je gaat nooit uit in de winter?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
410 party toch? Nah, geen zinin veel te koud buiten. Blijf lekker binnen
![]()
Lekker knuffelen in de blokhut, dan heb je het zo warm!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:31 schreef sugarnieuws het volgende:
Gewoon komen man, 10 eurie entree en hoppakee je hebt het meteen weer warm
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:43 schreef Radegast het volgende:
Charisteas staat dus in de basis tegen Utrecht. Mooi.
Utrecht-supporter zeker?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:43 schreef Radegast het volgende:
Charisteas staat dus in de basis tegen Utrecht. Mooi.
Nee wij lopen niet hand in handquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Lekker knuffelen in de blokhut, dan heb je het zo warm!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |