Je zit toch niet in een winterdip hé sunnie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef Sunjammer het volgende:
Vanavond maar eens sporten. Maybe wordt ik daar vrolijker van.
Een enórme winterdip zelfs.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je zit toch niet in een winterdip hé sunnie?
't Was vandaag pas in het nieuws.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh dear.
* vanitasvanitatumetomniava zegt niets uit vrees voor opmerkingen als "onder welke steen ben jij vandaan gekropen?"
Zo'n leuke campingsmoking-pantalon, met felle kleurtjes, dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:05 schreef Dave het volgende:
Die fotograaf had wel even na mogen denken over een meer geschikte compositie.
De broek van die knul hangt nog over de stoel..
Nou ja, daarvan weet je iig zeker dat je hem niet zo 123 kan oplossen en dat bij het aanbreken van het eerste lentezonnetje het geleidelijk weer beter gaat.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik weet niet wat "Men2Be" is
Inderdaadquote:
Ach, 't is meer dan een winterdipje, maar een winterdipje is makkelijker te omschrijvenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou ja, daarvan weet je iig zeker dat je hem niet zo 123 kan oplossen en dat bij het aanbreken van het eerste lentezonnetje het geleidelijk weer beter gaat.
-4 voor venividivici dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een winterdip lost zichzelf met het aanbreken van de lente wel weer op. Dit niet zo te horen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach, 't is meer dan een winterdipje, maar een winterdipje is makkelijker te omschrijven
En Vanitas stijgt nog meer in mijn achting!!!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
warez voor Arthurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:11 schreef wonderer het volgende:
gtn was dus niet google talk network?
Welles. Oh nee. Internet bestaat pas sinds 1983quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
warez voor Arthur
oh nee toen was er nog geen internet
't Is geen psych materiaal ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Een winterdip lost zichzelf met het aanbreken van de lente wel weer op. Dit niet zo te horen.
Nou ja, regen, zonneschijn, enzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:18 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Maar genoeg om goed down van te worden
zoals ik al eerder posttequote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welles. Oh nee. Internet bestaat pas sinds 1983
*heeft daar ook een inlognaam*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |