Welnee, bestaat al vanaf mid jaren 70.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welles. Oh nee. Internet bestaat pas sinds 1983
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:21 schreef Jerruh het volgende:
sun is niet de enige met een winterdip...
jammer dat alles altijd in 1 keer komt.
En als je dus niet in een winterdip zit krijg je niks?quote:
Zeg..de rest heeft bijna allemaal een vriendje ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:33 schreef Semisane het volgende:
[..]
En als je dus niet in een winterdip zit krijg je niks?Nou daar kan je toch wel eens een winterdip van krijgen zeg.
![]()
Wiki zei: The first TCP/IP wide area network was operational by January 1, 1983 (this is technically the birth of the internet)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Welnee, bestaat al vanaf mid jaren 70.Maar toen had het idd nog niet de naar "Internet"
ja en...extra aandacht mag dan op eens niet meer.....tsk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg..de rest heeft bijna allemaal een vriendje ofzo![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vriendje hebben is cool!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Dave het volgende:
JA, GA D'R ANDERS EVEN MET TECHNISCH GENEUZEL DOORZITTEN, WONDERER..
Nou nee, er was daarvoor al een netwerk, waar dus "het internet" op gebouwd is, maar goed als wiki tcp/ip als voorwaarde stelt.....maar tcp/ip is enkel een netwerk protocol, mijn inziens niet _het_ gene wat het internet opzich maakt. Voor het zelfde geld was het internet met een ander protocol gebouwd bedoel ik dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wiki zei: The first TCP/IP wide area network was operational by January 1, 1983 (this is technically the birth of the internet)
Ja en?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:36 schreef Dave het volgende:
JA, GA D'R ANDERS EVEN MET TECHNISCH GENEUZEL DOORZITTEN, WONDERER..
Kloptquote:
Liefquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
nou om van t gezeik af te zijnvoor iedereen hier
![]()
*noteer*quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:41 schreef Dave het volgende:
Zeg schatje, mag ik jouw winterdipsausje zijn?
Voor alle singlesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:42 schreef Dave het volgende:
Ik denk eigenlijk dat het een gat in de markt is.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
![]()
*Remove Mental Picture*quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:43 schreef Dave het volgende:
Nee, ik ben alleen thuis, met een komkommer en ga zo even een winterdipsausje maken.
Hij had 't over ARPAnet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wiki zei: The first TCP/IP wide area network was operational by January 1, 1983 (this is technically the birth of the internet)
ja maar, ja maar...dan doet ie het niet meerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef Sunjammer het volgende:
*heel professioneel een printer in elkaar ros*
dat is denk ik het doel van sjquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
ja maar, ja maar...dan doet ie het niet meer![]()
Hee, ik was er net niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hee, ik was er net niet.
En ik dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]voor SAJ, mijn nieuwe topic hunk
quote:
Kei hard ben je hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Heb van jou nooit een foto gezien
quote:
Misschien ben ik wel heel lelijk.....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan doe ik het wel hoor
daar heb ik helemaal geen foto voor nodig![]()
![]()
![]()
Je bedoelt gimmustiek?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef TehRockstar het volgende:
L.O. is een vies kankervak.. *voetjes masseer*
Welk merk?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:06 schreef Sunjammer het volgende:
Zo.
*heel professioneel een printer in elkaar gerost heb*
Stinkende kutkleedkamers ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:06 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Je bedoelt gimmustiek?
Océquote:
~Het leven is zwaar ~quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stinkende kutkleedkamers ook.Ik trapte tegen een muur in plaats van een bal.
't is heus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
~Het leven is zwaar ~
Moet je ook niet doen he, wist je niet dat muren slecht meegeven?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stinkende kutkleedkamers ook.Ik trapte tegen een muur in plaats van een bal.
blies zichzelf op?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Océ
Professionele printer (tienduizenden printjes op een dag, maar de hele week gedraagt ie zich als een Palestijn zeg maar)
maar daar zat je toch juist op te wachten omdat je dat met een andere klas samen hebt en je dan meneer A weer zou zienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef TehRockstar het volgende:
L.O. is een vies kankervak.. *voetjes masseer*
net als ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel lelijk.....
Moest 'ie maar kisten dragen tijdens het gymmen..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen he, wist je niet dat muren slecht meegeven?![]()
Ik heb me er altijd heel goed onderuit weten te lullen, speelde toender tijd zo'n 6 of 7 keer per week basketbal, onder het mom van "Ik beweeg genoeg en ik mag niet gebleseerd raekn" hoefde ik nooit mee toe doen. 1 opstel per maand was goed genoeg. Heb het over de meest gekke dingen "geopstelt" toen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moest 'ie maar kisten dragen tijdens het gymmen..
Dat mocht op het Montessori wel
^^quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar zat je toch juist op te wachten omdat je dat met een andere klas samen hebt en je dan meneer A weer zou zien
^quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:23 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Moest 'ie maar kisten dragen tijdens het gymmen..
Dat mocht op het Montessori wel, toen ik daar op zat héél lang geleden:')
Join the club.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]
ik stoor me mateloos aan deze banner
Wat een hoofden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]
ik stoor me mateloos aan deze banner
Een mooie post, van jou.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef Cairon het volgende:
twee van de meest lelijke homo-dwergen plakken ze erop en dan dat "sexy" erbij, alsof sexy een nieuw woord is voor subdefectievelingen, figuren waarvan moederlief de crack niet kon laten staan tijdens de zwangerschap. Kijk naar de arme misvormde varkenskoppen, kijk naar ze en huiver, want ze zijn uit een menselijke kut ter wereld gekomen, en er is geen gruwelijk ongeluk dat zo'n bek kan verklaren.
Ik heb een gehaktschotel gezien die er beter uitziet!
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef Cairon het volgende:
twee van de meest lelijke homo-dwergen plakken ze erop en dan dat "sexy" erbij, alsof sexy een nieuw woord is voor subdefectievelingen, figuren waarvan moederlief de crack niet kon laten staan tijdens de zwangerschap. Kijk naar de arme misvormde varkenskoppen, kijk naar ze en huiver, want ze zijn uit een menselijke kut ter wereld gekomen, en er is geen gruwelijk ongeluk dat zo'n bek kan verklaren.
Ik heb een gehaktschotel gezien die er beter uitziet!
whehe en wat gaan jullie doen voor date?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Ow, de date voor morgen is al rechtgezet
Hij werd dement blijkbaar
Ik ga naar hem thuis, naar Breda.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe en wat gaan jullie doen voor date?
het is morgen namelijk electro avond @ De Rechter met dhr. Lectroluv!.
Dat word dus neukenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga naar hem thuis, naar Breda.
Electro
verdammt, het zou een goeie avond worden!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga naar hem thuis, naar Breda.
Electro
quote:
Keuzes keuzes, goeie muziek of sex die nog maar moet bewijzen goed te zijn.... oeiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
verdammt, het zou een goeie avond worden!!!!
Nix mis mee toch?quote:
Ook nix mis meequote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l heeft alwéér Hide & Seek op repeat
Die heb ik dus daarom al bewust niet aangekliktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.apple.com/trailers/fox/justmyluck/trailera/
Lindsay
Krijgt ie straf?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik dus daarom al bewust niet aangeklikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |