Een mooie post, van jou.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef Cairon het volgende:
twee van de meest lelijke homo-dwergen plakken ze erop en dan dat "sexy" erbij, alsof sexy een nieuw woord is voor subdefectievelingen, figuren waarvan moederlief de crack niet kon laten staan tijdens de zwangerschap. Kijk naar de arme misvormde varkenskoppen, kijk naar ze en huiver, want ze zijn uit een menselijke kut ter wereld gekomen, en er is geen gruwelijk ongeluk dat zo'n bek kan verklaren.
Ik heb een gehaktschotel gezien die er beter uitziet!
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:09 schreef Cairon het volgende:
twee van de meest lelijke homo-dwergen plakken ze erop en dan dat "sexy" erbij, alsof sexy een nieuw woord is voor subdefectievelingen, figuren waarvan moederlief de crack niet kon laten staan tijdens de zwangerschap. Kijk naar de arme misvormde varkenskoppen, kijk naar ze en huiver, want ze zijn uit een menselijke kut ter wereld gekomen, en er is geen gruwelijk ongeluk dat zo'n bek kan verklaren.
Ik heb een gehaktschotel gezien die er beter uitziet!
whehe en wat gaan jullie doen voor date?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Ow, de date voor morgen is al rechtgezet
Hij werd dement blijkbaar
Ik ga naar hem thuis, naar Breda.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whehe en wat gaan jullie doen voor date?
het is morgen namelijk electro avond @ De Rechter met dhr. Lectroluv!.
Dat word dus neukenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga naar hem thuis, naar Breda.
Electro
verdammt, het zou een goeie avond worden!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga naar hem thuis, naar Breda.
Electro
quote:
Keuzes keuzes, goeie muziek of sex die nog maar moet bewijzen goed te zijn.... oeiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
verdammt, het zou een goeie avond worden!!!!
Nix mis mee toch?quote:
Ook nix mis meequote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:37 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l heeft alwéér Hide & Seek op repeat
Die heb ik dus daarom al bewust niet aangekliktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.apple.com/trailers/fox/justmyluck/trailera/
Lindsay
Krijgt ie straf?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die heb ik dus daarom al bewust niet aangeklikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |