Misschien ben ik wel heel lelijk.....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan doe ik het wel hoor
daar heb ik helemaal geen foto voor nodig![]()
![]()
![]()
Je bedoelt gimmustiek?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef TehRockstar het volgende:
L.O. is een vies kankervak.. *voetjes masseer*
Welk merk?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:06 schreef Sunjammer het volgende:
Zo.
*heel professioneel een printer in elkaar gerost heb*
Stinkende kutkleedkamers ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:06 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Je bedoelt gimmustiek?
Océquote:
~Het leven is zwaar ~quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stinkende kutkleedkamers ook.Ik trapte tegen een muur in plaats van een bal.
't is heus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
~Het leven is zwaar ~
Moet je ook niet doen he, wist je niet dat muren slecht meegeven?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stinkende kutkleedkamers ook.Ik trapte tegen een muur in plaats van een bal.
blies zichzelf op?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:09 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Océ
Professionele printer (tienduizenden printjes op een dag, maar de hele week gedraagt ie zich als een Palestijn zeg maar)
maar daar zat je toch juist op te wachten omdat je dat met een andere klas samen hebt en je dan meneer A weer zou zienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:00 schreef TehRockstar het volgende:
L.O. is een vies kankervak.. *voetjes masseer*
net als ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel heel lelijk.....
Moest 'ie maar kisten dragen tijdens het gymmen..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen he, wist je niet dat muren slecht meegeven?![]()
Ik heb me er altijd heel goed onderuit weten te lullen, speelde toender tijd zo'n 6 of 7 keer per week basketbal, onder het mom van "Ik beweeg genoeg en ik mag niet gebleseerd raekn" hoefde ik nooit mee toe doen. 1 opstel per maand was goed genoeg. Heb het over de meest gekke dingen "geopstelt" toen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moest 'ie maar kisten dragen tijdens het gymmen..
Dat mocht op het Montessori wel
^^quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar zat je toch juist op te wachten omdat je dat met een andere klas samen hebt en je dan meneer A weer zou zien
^quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:23 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Moest 'ie maar kisten dragen tijdens het gymmen..
Dat mocht op het Montessori wel, toen ik daar op zat héél lang geleden:')
Join the club.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]
ik stoor me mateloos aan deze banner
Wat een hoofden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef Cairon het volgende:
[afbeelding]
ik stoor me mateloos aan deze banner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |