Nu zie je weer eens waar ontmaagding toe kan leidenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:00 schreef AnthonyZeus het volgende:
Alhoewel ze nu zwaar aan de dope zijn, en er niet lekker meer uit zien...wil ik ze toch nog batsen!
[afbeelding]
Euhm...Die zien er tamelijk gay uit...Het kan natuurlijk zijn dat ze zich vergist hebben omdat de olsen twins nogal plat zijn...?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:17 schreef Herald het volgende:
Bob Saget en John Stamos
Hahahahaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:17 schreef Herald het volgende:
Bob Saget en John Stamos
Ik denk dat het weer zo akomisch "grapje" was van Uncle Joey.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:17 schreef Herald het volgende:
Bob Saget en John Stamos
Ik ben benieuwd welke van de twee de lucky bastard was die het bed deelde met Bob Sagetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:17 schreef Herald het volgende:
Bob Saget en John Stamos
Ahum. Ik als onderdeel van een tweeling wil hier graag vraagtekens bij zetten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ze hebben elkaar ontmaagd, wist je dat nog niet? Geen geheim natuurlijk dat girltwins het vaak met elkaar doen.
Welk percentage bezit jij?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ahum. Ik als onderdeel van een tweeling wil hier graag vraagtekens bij zetten.
ik heb niet meegedaan maar ik gok zo 98%!quote:
En je tweelingzusje slechts 2%? Dat betekent dat jij heel dik bent en je zusje mooi slank. En ik neem aan dat je zusje 98% van de intelligentie bezit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
ik heb niet meegedaan maar ik gok zo 98%!
Inderdaad. Ik kom maar niet verder dan een drieling.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:35 schreef SeLang het volgende:
Tweelingzusjes ontmaagden
De ultieme droom van elke man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |