Goed ideequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:40 schreef dwerg het volgende:
Goeie keus, BlaatschaaP!
Open jij nog een topic 'beste reviewers ooit'?
Ach, je hebt dezelfde top 3 als ik. En ik was toch waardeloos.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Sorry Q, Pee Er, Shmoops en Robh trouwens. Ook top.
Zei ze ook nadat ik weer nar huis ging.quote:
Bakkes, Bupatih!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je een klap voor je username?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:44 schreef SolidasRock het volgende:
Niet perse in deze volgorde maar Mukie is idd lief, ze doet het goed waar ik haar tegen kom. ElisaB is een echte pittbull dat meestal wel kwispelt, met haar wil je gwoon geen problemen of ruzie. Bupa lees ik ook veel goede dingen over (Wel zou ik graag willen zien dat ie impopulair wordt zodat de kans groter wordt dat dat lekker ding in zijn fobo overloopt naar bijv mij!).
Voor de rest, sorrie, of ik ken jullie niet, of ik vind jullie niet tot 1 van de beste modjes behoren maar meer tussen de slechte en beste in.
Je vergeet iemand.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:16 schreef skiczukie het volgende:
Bluezz, teknomist, dirkh, Schatje, Pool. Zoiets.
Editen! Nu!quote:
Nee, je krijgt mijn fan niet! Nooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zei al: Bupa begint impopulair te worden![]()
![]()
![]()
Komt voarmekander.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Editen! Nu!
[..]
Nee, je krijgt mijn fan niet! Nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |