je weet niet meer hoe laat je moet beginnen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:05 schreef space-kees het volgende:
Goeden nacht,
ik had een vraagje, heeft iemand enig idee welke zaak er morgen is bij de rechtbank van Rotterdam?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je weet niet meer hoe laat je moet beginnen?![]()
Of moet voorkomen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 04:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je weet niet meer hoe laat je moet beginnen?![]()
Er zijn een hele hoop zaken vandaag. Waarom de vraag?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:05 schreef space-kees het volgende:
Goeden nacht,
ik had een vraagje, heeft iemand enig idee welke zaak er morgen is bij de rechtbank van Rotterdam?
Dat is de jurisprudentie. Daar heb je niet veel aan als je wilt weten wat er nu isquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:43 schreef Razor21 het volgende:
Hier kun je alles vinden zoals uitspraken enz. : Link
Wat wel grappig is dat als je gaat zoeken en je zoekcriteria beetje aan past. Typt bv. moord in krijg je best bizare verhalen te lezen. Plus de straffen die ze krijgen.
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is de jurisprudentie. Daar heb je niet veel aan als je wilt weten wat er nu is
Megumi - vrijdag 27 januari 2006 @ 10:52quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:43 schreef Razor21 het volgende:
Hier kun je alles vinden zoals uitspraken enz. : Link
Wat wel grappig is dat als je gaat zoeken en je zoekcriteria beetje aan past. Typt bv. moord in krijg je best bizare verhalen te lezen. Plus de straffen die ze krijgen.
![]()
Jurisprudentie zijn uitspraken van rechters waaruit blijkt hoe over bepaalde zaken gedacht wordt. In veel gevallen zal een rechter jurisprudentie raadplegen om vergelijkbare zaken te vinden, zodat de eenduidigheid van rechtspraak bevorderd wordt.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jurisprudentie zijn uitspraken van rechters waaruit blijkt hoe over bepaalde zaken gedacht wordt. In veel gevallen zal een rechter jurisprudentie raadplegen om vergelijkbare zaken te vinden, zodat de eenduidigheid van rechtspraak bevorderd wordt.
Samir A.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:47 schreef space-kees het volgende:
ja schatjes van me, dat had ik ook allemaal al gevonden!! en idd de OP is beetje vaag(t was redelijk laat vanacht)
Wat ik eigelijk bedoelde, er zijn weer allemaal dranghekken geplaatst bij de rechtbank(en op Inholland Rdam die achter de rechtbank ligt is vandaag controle op toegang, ivm beveiligde zitting ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |