Je hebt research gedaan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een bigger of een bligger is het dan. Een wigger is een blanke die een neger wil zijn, maar zich gevangen voelt in een blanke huid.
En dat is per se iets goeds?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
In tegenstelling tot [dat andere kliekje], is hier iedereen wél welkom.
Dat eerste is niet constant. Dat tweede totaal niet. Bij dat derde ga ik er maar even vanuit dat het aan elkaar gekoppeld is. Dat vierde is waar.quote:Mits PI's. Mits leuke bijdrages. Bij ons ligt de grens lager en blijft het niveau tóch intact. In een bepaald opzicht, dan.
Dat is waar. Dus eigenlijk ben ik een blauwe die een zwarte wil zijn. Een blue nigger dus. Dat bén ik. Een blue nigger. Zoals een blanke, die een neger wil zijn, een white nigger is. Een wigger. Een bligger dus. Dus eigenlijk had ik wel gelijk. Toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Een b(l)igger zou in het verlengde daarvan iemand zijn die blauw wil zijn. En dat ben je al. Volgens mij ben je toch echt meer uit op de zwarte kleur.
Jij krikt het niveau weer op. Ik edit reacties zonder PI's. En de andere users houden het niveau intact. En zie: Het werkt. Dit is natuurlijk een nieuw product, heeft tijd nodig. Een nieuwe stroming. Maar wél een stroming die voor elkaar door het vuur gaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:39 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
En dat is per se iets goeds?!.
[..]
Dat eerste is niet constant. Dat tweede totaal niet. Bij dat derde ga ik er maar even vanuit dat het aan elkaar gekoppeld is. Dat vierde is waar.
Nu kan ik je volgen. Ondanks de korte zinnen. Maar dat is je stijl. Stofje. En ik moet mijn ongelijk toegeven. En dat doe ik ook. Ik had ongelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is waar. Dus eigenlijk ben ik een blauwe die een zwarte wil zijn. Een blue nigger dus. Dat bén ik. Een blue nigger. Zoals een blanke, die een neger wil zijn, een white nigger is. Een wigger. Een bligger dus. Dus eigenlijk had ik wel gelijk. Toch?
Nu alleen nog een naamquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij krikt het niveau weer op. Ik edit reacties zonder PI's. En de andere users houden het niveau intact. En zie: Het werkt. Dit is natuurlijk een nieuw product, heeft tijd nodig. Een nieuwe stroming. Maar wél een stroming die voor elkaar door het vuur gaat.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:39 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
En dat is per se iets goeds?!.
Het was geen ongelijk, we waren beide zoekenden. Maar we zijn eruit. En dat hebben we bereikt door met elkaar te communiceren. We zijn er dus samen uitgekomen. En dat is prettig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:42 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nu kan ik je volgen. Ondanks de korte zinnen. Maar dat is je stijl. Stofje. En ik moet mijn ongelijk toegeven. En dat doe ik ook. Ik had ongelijk.
Ik ben geen lul, ik ben een blonde engel, zoetgevooisd en immer nakend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bent een arrogante botte lul. Welkom![]()
...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:48 schreef Bupatih het volgende:
Heb je wel een arrogante, botte lul, B_E?
Ik heb er nog wel foto's van. Ik pass ze wel even door op MSN.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:48 schreef Bupatih het volgende:
Heb je wel een arrogante, botte lul, B_E?
Dat wilde ik nét zeggen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:54 schreef Chowi het volgende:
Ik heb je niet eens op MSN, hi-hi.
Nou, dan gaat het over, hè.quote:
Ach, een mens kan ook niet álles hebben, hè.quote:
't Zit ook niet mee vandaagquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, een mens kan ook niet álles hebben, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |