Primaquote:
Ik zal in gedachten terugzwaaienquote:neuh... heb gewoon zin om te zwaaien, en zag dat je uit rotterdam komt... daar kom ik vanmiddag langs
tovquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Prima![]()
[..]
Ik zal in gedachten terugzwaaien
Tot zwaais danquote:
Eej! U hier?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:09 schreef Donnie.Darko het volgende:
Goeiesmorges!
Deel II was van dien puijckheid, dat het zeker de moeite waard is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb het vorige topic gemist. Jammer. Maar denk nu niet dat ik dat allemaal ga terug lezen! Ik ben gekke Henkie niet. Ik ben Bupa.
En toch ga ik het niet teruglezen! Puh!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deel II was van dien puijckheid, dat het zeker de moeite waard is.
Hoi trouwens. Dit wordt toch geen reeks hè? [afbeelding]
Hoi! Ik ga straks weg. Om vervolgens enkele dagen niet op Internet te vertoeven. FOK zal me missen en ik zal FOK missen. Ik ben overigens wel telefonisch bereikbaar.quote:
Dan bel ik je welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi! Ik ga straks weg. Om vervolgens enkele dagen niet op Internet te vertoeven. FOK zal me missen en ik zal FOK missen. Ik ben overigens wel telefonisch bereikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |