ook leuk als je dan fototopics gaat bekijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hey, da's eigenlijk wel een goed idee!
300 lijkt me wel weer een beetje veel... da's wel erg veel scrollen als je dan naar de laatste reactie wil...
-edit-
cker met FF die je bij iedere refresh terugstuurt naar boven [afbeelding]
waar?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Whehe, Snakey maakte een incrowd grapje
en dat, ja!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ook leuk als je dan fototopics gaat bekijken
in PTA nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en dat, ja!
alhoewel die meestal ook voor 90% uit slowchat bestaan
Ik dnek het ook niet neequote:
Beter dan mijn 48.quote:
Minder I hope.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt, maar nu heb ik er evenveel als ijsmeis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor iemand een platen/dvd/cdkast-ideetje tekekenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat je in de tussentijd gaat doen!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je dáár trots op bent?integendeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:39 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
voor iemand een platen/dvd/cdkast-ideetje tekeken
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
integendeelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je dáár trots op bent?9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]dat valt me alleszins mee!
snel een baggertopic openen! [afbeelding]
Nee dat helpt slangemans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |