Primaquote:
Ik zal in gedachten terugzwaaienquote:neuh... heb gewoon zin om te zwaaien, en zag dat je uit rotterdam komt... daar kom ik vanmiddag langs
tovquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Prima![]()
[..]
Ik zal in gedachten terugzwaaien
Tot zwaais danquote:
Eej! U hier?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:09 schreef Donnie.Darko het volgende:
Goeiesmorges!
Deel II was van dien puijckheid, dat het zeker de moeite waard is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb het vorige topic gemist. Jammer. Maar denk nu niet dat ik dat allemaal ga terug lezen! Ik ben gekke Henkie niet. Ik ben Bupa.
En toch ga ik het niet teruglezen! Puh!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deel II was van dien puijckheid, dat het zeker de moeite waard is.
Hoi trouwens. Dit wordt toch geen reeks hè? [afbeelding]
Hoi! Ik ga straks weg. Om vervolgens enkele dagen niet op Internet te vertoeven. FOK zal me missen en ik zal FOK missen. Ik ben overigens wel telefonisch bereikbaar.quote:
Dan bel ik je welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi! Ik ga straks weg. Om vervolgens enkele dagen niet op Internet te vertoeven. FOK zal me missen en ik zal FOK missen. Ik ben overigens wel telefonisch bereikbaar.
Aan een [bepaald kliekje] dat dood is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:25 schreef Blonde_Engel het volgende:
Och, och, och. Waar doet me dit toch aan denken?
Over de doden niets dan goeds. En tofs.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Aan een [bepaald kliekje] dat dood is.
"Echt doen hè?"quote:
Sorry, Stof, ik vond je met B toch leuker.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Aan een [bepaald kliekje] dat dood is.
Wij eren ze, door ze te kopiëren. We nemen hun plaatsen dus niet in, maar kopiëren ze en geven er een eigen draai aan. Zodat ze altijd nog terug kunnen komen. Dus, zeker alleen goeds. En tofs.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:29 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds. En tofs.
Een nieuw soort reeks met een geheel eigen stijl?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:25 schreef Blonde_Engel het volgende:
Och, och, och. Waar doet me dit toch aan denken?
Ik heb je nummer nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Echt doen hè?"
"Jaha"
"Niet vergeten hè?"
"Neehee"
"Want het lijkt me heel leuk als je..."
"Jaahaa"
"Ok, dan bel je me dus?"
"Jaahaa"
"Heb je m'n nummer goed genoteerd?"
"Jaahaa"
"Oké dan. Lijkt me gezellig"
"Jaahaa".
Ik weet het. Veel... Ja, ik durfde meer. En had bovendien meer notes, wat aangeeft dat ik toen veel brutaler was. Stofje zonder B is een mietje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sorry, Stof, ik vond je met B toch leuker.
Je denkt toch niet écht dat ik m'n nummer op FOK ga zetten hè? Daar is de mail voor uitgevonden.quote:
Het ligt meer aan je kleurtje, vermoed ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet het. Veel... Ja, ik durfde meer. En had bovendien meer notes, wat aangeeft dat ik toen veel brutaler was. Stofje zonder B is een mietje.
Blauwquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:32 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het ligt meer aan je kleurtje, vermoed ik.
Ik heb telefoonvreesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet écht dat ik m'n nummer op FOK ga zetten hè? Daar is de mail voor uitgevonden.
Iets zou me iets aan iets nieuws doen denken? Is het niet inherent aan het gegeven als het herinneringen oproept, wat het feitelijk "doen denken aan" is, dat het een gegeven uit de geschiedenis moet zijn en derhalve geen nieuw gegeven kán zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Een nieuw soort reeks met een geheel eigen stijl?
Wigger.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
BlauwIk voel me gevangen in een blauwe huid.
Pwie? ik ben een newbie hoorquote:
Zit ik daar met [een x-aantal] vrienden in een huisje bier te drinken, word ik gebeld door een [mooie] vrouw. Há, wat zullen ze opkijken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb telefoonvrees
Maar ik wens je veel plezier hoor dit weekeinde
Er zijn echter meer " nieuwe" reeksen geweest, met "een geheel eigen stijl". Niet dat ik dat bedoelde, maar het zou een deftig tegenargument zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:33 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Iets zou me iets aan iets nieuws doen denken? Is het niet inherent aan het gegeven als het herinneringen oproept, wat het feitelijk "doen denken aan" is, dat het een gegeven uit de geschiedenis moet zijn en derhalve geen nieuw gegeven kán zijn?
Imiteren is natuurlijk wel de hoogste vorm van pluimstrijkerij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wij eren ze, door ze te kopiëren. We nemen hun plaatsen dus niet in, maar kopiëren ze en geven er een eigen draai aan. Zodat ze altijd nog terug kunnen komen. Dus, zeker alleen goeds. En tofs.
Een bigger of een bligger is het dan. Een wigger is een blanke die een neger wil zijn, maar zich gevangen voelt in een blanke huid.quote:
Dat nergens op slaat, dat ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:34 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Niet dat ik dat bedoelde, maar het zou een deftig tegenargument zijn.
Je hebt gewoon minder lef omdat je nu mod bent. Dat is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik weet het. Veel... Ja, ik durfde meer. En had bovendien meer notes, wat aangeeft dat ik toen veel brutaler was. Stofje zonder B is een mietje.
't Spijt mequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zit ik daar met [een x-aantal] vrienden in een huisje bier te drinken, word ik gebeld door een [mooie] vrouw. Há, wat zullen ze opkijken.
Nee, je wordt bedankt.
Nee, écht![]()
In tegenstelling tot [dat andere kliekje], is hier iedereen wél welkom. Mits PI's. Mits leuke bijdrages. Bij ons ligt de grens lager en blijft het niveau tóch intact. In een bepaald opzicht, dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:35 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Imiteren is natuurlijk wel de hoogste vorm van pluimstrijkerij.
Een b(l)igger zou in het verlengde daarvan iemand zijn die blauw wil zijn. En dat ben je al. Volgens mij ben je toch echt meer uit op de zwarte kleur.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een bigger of een bligger is het dan. Een wigger is een blanke die een neger wil zijn, maar zich gevangen voelt in een blanke huid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |