Ben bang van niet. De miniscule solderingen van de flatcable zijn los gerukt, en dat is zonder zeer nauwkeurige apparatuur niet te repareren...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:09 schreef Rubbadubba het volgende:
Klein ongelukje gehad en vroeg me af of dit nog te maken is?
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06045/P1240160.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Whahahahaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ooit wilde mn telefoon niet meer opladen.. pas nadat ik de telefoon tegen de muur had gesmeten kwam ik er achter dat de kat de draad van de lader had doorgebeten
Zit vaak 1 of 2 jaar garantie op, maar dat geldt natuurlijk niet wanneer je 'm zelf kapot maakt. Geldt alleen als bijvoorbeeld het display er na een half jaar mee op houdt ofzo, technische defecten dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:15 schreef teh_m0nkey het volgende:
Zitten er nooit garanties bij abonnementen of bij nieuwe telefoons?![]()
Drommels drommels en nog eens drommels!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:13 schreef Rubbadubba het volgende:
Uuuh klein ongelukje gebeurt toen ik beetje boos was![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:38 schreef Alexxxxx het volgende:
ooit wilde mn telefoon niet meer opladen.. pas nadat ik de telefoon tegen de muur had gesmeten kwam ik er achter dat de kat de draad van de lader had doorgebeten
Vooral die houtlijm zal prima helpen..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:36 schreef Sacrem het volgende:
[afbeelding]
Kies d'r 1 uit zou ik zeggen...
Whehe daar dacht ik ook meteen aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:35 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Drommels drommels en nog eens drommels!
[afbeelding]
Neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:47 schreef rayteon het volgende:
[..]
WhahahahaEn toen heb je de kat tegen de muur gesmeten?
Hey Hey Hey hem ken ik hem ken ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |