Geloof mij, het is helemaal uitgezocht.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:18 schreef plasticvlinder het volgende:
het kan zijn dat je loonstrookje nog niet klopt.. dus ik zou nog niet te vroeg juichen :-)
Hoezo over 2 jaar?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:21 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Ben blij voor jou.
Benieuwd of je dat over 2 jaar nog bent.
Geniet er van nu je nog kunt.
Dit vind ik nu weer niet kunnenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:22 schreef -TDJ- het volgende:
Ik betaal zelf maar 10 euro voor mijn premie, en die wordt met 50 euro gecompenseerd door mijn werkgever (wettelijke verandering in loon)
ik moet er nog even achter aan, maar zoals het nu lijkt betaal ik in verhouding niets voor mijn ziekenfonds en verdien juist 40 euro extra
heb het een beetje aangepast ik betaal zelf 10 euro omdat ik zo'n hoge vergoeding krijg (Zorgtoeslag)quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:23 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dit vind ik nu weer niet kunnen.
Verwacht maar dat de premies van de verzekeringen de komende jaren nog (hard) zullen stijgenquote:
Is waar ook, die is fors gestegen dit jaar, omdat er zoveel mensen hun rug toekeren tot de kerk en een steeds kleinere groep de lasten moet dragenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:25 schreef Roellie80 het volgende:
fuif, je vergeet de bijbelbelasting
Per jaarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:58 schreef Gewoonik het volgende:
Ik betaalde eerst 120/130 euro's in het jaar. Nu betaal ik nog steeds 120/130 euro's per jaar. ik krijg nu alleen wel 50 euro's zorgtoeslag. dus ben beter uit nu.
Ik zou je het huis uitschoppen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:45 schreef cultheld het volgende:
M'n ouders zijn 150 euro per maand kwijt voor mij.
Ook voor zichzelf per persoon, dus volgens mij hebben ze zich wat in de maag laten splitsenquote:
Veel aanvullende zooi waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ook voor zichzelf per persoon, dus volgens mij hebben ze zich wat in de maag laten splitsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |