NJ is ook anders goed bezigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:01 schreef MaddoxX het volgende:
En Stofje sluit 90% van mij, goffedomme, kinderachtig
STERF!(Gelukkig slaapt die)
Hij slaapt. Als je hem hiermee niet wakker geschreeuwd hebt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:52 schreef Falco het volgende:
MAAR DAT UILSKUIKEN VERGEET WEL MOOI DIT TOPIC TE VOORZIEN VAN ÉÉN SLOTJUH!
nou jeuj, een maand niet op fokquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:54 schreef Intxaurraga het volgende:
Flikker op met dat strontwijf. En een ban.
Donder op pathetisch scharminkel!quote:
hou je bek man NOOB, klinkt veel stoerderquote:
Sorry, ik liet me even gaan.quote:
Tis overigens n00bquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:57 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
hou je bek man NOOB, klinkt veel stoerder
die kikker is anders een heel mooi logoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:58 schreef Falco het volgende:
En doe iets aan die gele kikker Sauruzin [afbeelding]
Maand, MAAND!!!quote:
Ik heb die tubgirl niet geplaatstquote:
Haalde m'n posts weg, omdat die nurd die foto al had weggehaaldquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb die tubgirl niet geplaatst![]()
Ik ga toch geen tubgirl plaatsen, terwijl ik hier iedere dag benquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Haalde m'n posts weg, omdat die nurd die foto al had weggehaald![]()
Mocht het een relletje worden dan weet jij er in ieder geval vanafquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:01 schreef Falco het volgende:
Het was die lelijke stinkende alto van een Sauruzin die met tubgirl zat te patsen
Ik heb het met mijn EIGEN ogen gezien jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mocht het een relletje worden dan weet jij er in ieder geval vanaf![]()
Welles.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb die tubgirl niet geplaatst![]()
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mocht het een relletje worden dan weet jij er in ieder geval vanaf![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welles.![]()
48 x 48 maal zal je branden in hell !!
* Biogarde is gewoon een scheetjequote:
nietusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welles.![]()
48 x 48 maal zal je branden in hell !!
Tief op, kuthond.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ehm biogarde deed niks verkeerd hoor![]()
moet je toch echt beter kijken![]()
Denk even na! Er kijken ook kleine kinderen naar Internet hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:05 schreef Sauruzin het volgende:
maar wat een herrie om een tubgirl
waar staan de nullen voor dan biogardequote:
Voor 't geen wat jij bentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:07 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
waar staan de nullen voor dan biogarde
je moet 6 zijn voor Fok dus dat argument gaat niet opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Denk even na! Er kijken ook kleine kinderen naar Internet hoor!
die zitquote:
Ik vind dat je nu wel wat ver gaatquote:
Kuttopic slotjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:10 schreef Snakey het volgende:
Help eens even mee met modden; ik zeg kuttopic, dicht. Lijkt wel of er steeds meer komen
Wat jullie?
Ik ben van mening dat jij de rest van de avond gaat rukken op tubgirlquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:11 schreef Sauruzin het volgende:
Ik ben van mening dat er een tubgirl subforum moet komen
Jep, baggerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:10 schreef Snakey het volgende:
Help eens even mee met modden; ik zeg kuttopic, dicht. Lijkt wel of er steeds meer komen
Wat jullie?
jij moet gewoon doodgaan in bed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:11 schreef Sauruzin het volgende:
Ik ben van mening dat er een tubgirl subforum moet komen
dat kan niet want mijn Lost aflevering is nog niet afquote:
Yep, even wachten. geef het 3 min.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kuttopic slotje![]()
Mag ik hem sluiten![]()
Wantquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:12 schreef Sauruzin het volgende:
Ben je een IT-er biogarde?
ik vroeg me gewoon af of je een goede IT-er bentquote:
Geef ff aan wanneer..quote:
Dit bericht is tevens geldig voor de meisjes!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:14 schreef Falco het volgende:
Jongens ik ga slapen!
Kom maar op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geef ff aan wanneer..
Zal een TOF! verhaal neerzetten![]()
Ik zeik hier zoveel ik wilquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een reply op jouw hele ouvre zou een - 100 zijn, dus zeik niet en tief op.
Een leuke sluitpost is geen garantie tot een succesvol slotjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geef ff aan wanneer..
Zal een TOF! verhaal neerzetten![]()
Jij ben te geil voor dit forum!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit bericht is tevens geldig voor de meisjes!
nou enquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:14 schreef Falco het volgende:
Jongens ik ga slapen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |