De bedoeling is om in Deventer of in de omgeving daarvan iets te zoeken, het lijkt me dat dat nog enigszins voordelig is t.o.v. ergens in de Randstad. Het soort maakt niet zoveel uit; een heel huis is ook niet direct nodig. Het moet gewoon ruim genoeg zijn om in je eentje of eventueel met z'n tweeën fatsoenlijk te kunnen leven. Ik ben intussen al aan het netwerken om te kijken of ik iets viavia kan regelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:20 schreef gijsbert2002 het volgende:
Wat voor soort woonruimte zoek je? Een huis, een flat, een studio of een kamer? En waar?
ik woon in Deventer en per 10 februari en 1 maart komen er hier 2 kamers vrij ( midden in centrum, 20 m2, 260 euro inclusief)quote:Op zondag 29 januari 2006 14:13 schreef Nesto het volgende:
Bedankt voor de antwoorden tot zover !
[..]
De bedoeling is om in Deventer of in de omgeving daarvan iets te zoeken, het lijkt me dat dat nog enigszins voordelig is t.o.v. ergens in de Randstad. Het soort maakt niet zoveel uit; een heel huis is ook niet direct nodig. Het moet gewoon ruim genoeg zijn om in je eentje of eventueel met z'n tweeën fatsoenlijk te kunnen leven. Ik ben intussen al aan het netwerken om te kijken of ik iets viavia kan regelen.
In SES staat een algemeen kamer zoek topic zet daar eens een berichtje in misschien kom je dan nog sneller aan een kamerquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:42 schreef Nesto het volgende:
De laaste tijd ben ik me aan het oriënteren om ergens op mezelf te gaan wonen. Nu bestaan er van die projectjes zoals op anti-kraak.nl om goedkoop ergens een ruimte te kunnen huren. Het aanbod is niet overal even groot dus vandaar is mijn vraag eigenlijk of er nog meer van dat soort (vergelijkbare) bemiddelingsbedrijven bestaan. Of wordt het überhapt lastig om op zo'n manier vrij vlot aan een ruimte te komen?
Mooi kan ik jou dan effe mailen ofzo want ik ben nog op zoek naar een andere kamer in Deventer. En 20m2 voor 260 in het centrum spreekt mij wel aan.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:03 schreef Sylvana het volgende:
ik woon in Deventer en per 10 februari en 1 maart komen er hier 2 kamers vrij ( midden in centrum, 20 m2, 260 euro inclusief)
kamers zijn nu al weer bezet, hebben al kijkavonden gehadquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:12 schreef Hubs het volgende:
[..]
Mooi kan ik jou dan effe mailen ofzo want ik ben nog op zoek naar een andere kamer in Deventer. En 20m2 voor 260 in het centrum spreekt mij wel aan.![]()
jammer, maar zag het ook wat laat.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:19 schreef Sylvana het volgende:
kamers zijn nu al weer bezet, hebben al kijkavonden gehad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |