abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34501603
Hart luchten op internet?
Komend jaar zal een nieuwe, mooie documentaire op tv komen van Heddy Honigmann. Zij heeft de zeer goed ontvangen film ‘Crazy’ gemaakt, waar ook de toenmalige kolonel Patrick Cammaert aan mee heeft gewerkt.

De nieuwe documentaire gaat over jonge mensen die het internet gebruiken om hun hart te luchten of contacten te leggen. Op dit moment werken we nog aan de research. Hiervoor willen we graag in gesprek komen met jonge veteranen die recent op een uitzending zijn geweest en die nu via msn of andere chat-sites hun ervaringen delen.

De documentaire wordt gemaakt in opdracht van de Humanistische Omroep. We stellen een reactie zeer op prijs!
researchpost@hotmail.com Nelleke
pi_34501803
off topic: "Crazy" is echt een meesterwerk, zelden zo'n goede docu gezien.
ps is die docu ook te koop?
pi_34501970
Check R&P en PUB eens voor de grap.
  Admin donderdag 26 januari 2006 @ 23:43:04 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34502081
Deze oproep is met toestemming geplaatst.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_34502267
Kijk eens op www.postsecret.com !
censuur :O
pi_34502355
Cammaert is toch die man die voor de VN in Afrika ergens de leiding voert of wat VN troepen?
En waar is die docu te krijgen?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  vrijdag 27 januari 2006 @ 07:53:04 #7
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_34507362
Schopje TVRadio
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_34507380
Ja, ik heb wel interesse. Ik ben fijngevoelig en heb baat bij de hulp die ik ontvang van totaal onbekenden op internet. Laatst wou ik nog voor de trein springen maar dankzij wat lege woordjes van wat inhoudloze users heeft dat mij er van weerhouden en leef ik mijn leven weer ten volste.
pi_34507411
Ow!!! Ik ben echt al jaren opzoek naar de titel van die documentaire
Fantastisch dat ik'm nu weet 'Crazy'. Het enige wat ik mij nog kon herinneren dat het nummer van Seal crazy werd gedraaid.

Is hij nog ergens te zien/bestellen/kopen?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:02:30 #10
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34508069
Cammaert Als ik die man toch eens als commandant gehad zou hebben... Maar helaas, hij zat bij de verkeerde club. En ik bij de goede uiteraard

Het zou wel handig zijn als ze aangeven wat in hun definitie "jonge veteranen" zijn, en wat "recent op uitzending" is. Ik was 28 toen ik uitgezonden werd, 10 jaar geleden (Bosnië - Deliberate Force). Dus dat valt er een beetje buiten, denk ik? Verder zou ik wel wat meer willen weten over wat ze van je verwachten.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:20:54 #11
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_34508443
Terug dan maar vanwege het zoeken van veteranen...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_34553891
Hoi Ronald,
We zijn op zoek naar jongeren tot 25 jaar, maar als we iemand ontmoeten die graag mee wil werken en die en goede bijdrage aan de documentaire heeft, maakt een paar jaartjes ouder niet veel uit.
Wat we verwachten: ze zouden graag eerst in gesprek willen komen en na wederzijds goedvinden zal er één opnamedag komen waar in een gesprek met de filmmaakster hij of zij over de ervaringen zal vertellen.

Wat betreft de film 'Crazy', deze is alleen nog bij de vpro te bestellen voor 29 euro.
bedankt voor de reakties, Nelleke
  zaterdag 28 januari 2006 @ 18:26:23 #13
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34555787
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:21 schreef nell het volgende:
Hoi Ronald,
We zijn op zoek naar jongeren tot 25 jaar, maar als we iemand ontmoeten die graag mee wil werken en die en goede bijdrage aan de documentaire heeft, maakt een paar jaartjes ouder niet veel uit.
Wat we verwachten: ze zouden graag eerst in gesprek willen komen en na wederzijds goedvinden zal er één opnamedag komen waar in een gesprek met de filmmaakster hij of zij over de ervaringen zal vertellen.

Wat betreft de film 'Crazy', deze is alleen nog bij de vpro te bestellen voor 29 euro.
bedankt voor de reakties, Nelleke
Tenzij je op zoek bent naar iemand die een ontzettend relaxte uitzending heeft gehad (in eigen huis op 100m van het strand in Zuid Italië), denk ik niet dat je mij zoekt. Maar ik kan je misschien wel helpen in contact te komen met actief dienende en ex-militairen die de laatste 5 jaar zijn uitgezonden. E.e.a. afhankelijk van hun bereidwilligheid en toestemming commandant natuurlijk.

- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')