Dit komt uit het knvb regelement.....quote:Indien deelnemers uit de Gouden Gids Divisie in de eindrangschikking gelijk zijn geëindigd, is voor het bepalen van de positie op de fictieve ranglijst het doelsaldo bepalend. Is dit gelijk dan beslist het aantal vóór gescoorde doelpunten. In afwijking van het bepaalde in artikel 17 van het Reglement Wedstrijden Betaald Voetbal is, indien ook het aantal vóór gescoorde doelpunten gelijk is, het totale resultaat van de onderlinge wedstrijden beslissend. Indien ook deze regeling geen beslissing brengt, beslist het lot. Deze regeling is van overeenkomstige toepassing op deelnemers uit de Eredivisie die na 34 speelronden gelijk geëindigd zijn.
[.... Indien ook deze regeling geen beslissing brengt, beslist het lot ......]quote:Op zondag 2 april 2006 13:19 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Nou, is geen goed nieuws:
[..]
Dit komt uit het knvb regelement.....
Kop of munt?quote:Op zondag 2 april 2006 21:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[.... Indien ook deze regeling geen beslissing brengt, beslist het lot ......]
Het lot?!
Dat was zeker een drama.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ga toch maar gewoon met de combi. echter wel met de moed der wanhoop, want wat heb ik een slechte herinneringen aan Zwolle uit....
Vrijdag zal alles anders zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Elke keer weer ik ben nog nooit Zwolle uit geweest met goede herinneringen. Wel trouwens, maar toen moesten we extra lang in het stadion blijven omdat we op eigen vervoer waren en de zwolle supporrters aan het etsten waren of onze bussen steenslag bestendig waren.
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:24 schreef DutchGooner het volgende:
Zelfverzekerd?
http://www.ticketbox.nl/winkel/details.php?event_id=226526
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |