Ja vergelijkt appels met peren. Zo kan ik ook zeggen dat als je 0 fouten hebt dat je denkt dat je wel door kan rijden op 1 kruising omdat je weet dat je voorrang hebt... En toen kwam er alsnog een vrachtwagen aan? Zoals ik het nu hoor heb je nogal snel open vragen fout. Als dat gaat om hoelang iets is maakt dat toch geen drol uit?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:20 schreef Skv het volgende:
Ik vind zowiezo dat je geen fouten mag maken.
Stel, je hebt 6 fouten
Dan slaag je voor je theorie, maar op 6 van de 50 kruispunten waar je overheen komt, rij je iemand dood.
Nou, wat ben je dan rijvaardig zeg
Ik had overigens bij de eerste keer al 0 fout
Als je niet weet hoe lang een auto mag zijn, rijd je iemand dood op een kruising? Wat absurd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:20 schreef Skv het volgende:
Ik vind zowiezo dat je geen fouten mag maken.
Stel, je hebt 6 fouten
Dan slaag je voor je theorie, maar op 6 van de 50 kruispunten waar je overheen komt, rij je iemand dood.
Nou, wat ben je dan rijvaardig zeg
Ik had overigens bij de eerste keer al 0 fout
resp. 12, 2, 18, 20 meter... toch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe lang mag een auto maximaal zijn ? Hoe hoog mag een auto maximaal zijn ? Hoe lang mag de vrachtwagen met aanhanger maximaal zijn ? Op hoeveel meter moet je je gevarendriehoek plaatsen.
De open vragen op het examen bestaan uit: 'je rijdt buiten de bebouwde kom. Hoe hard mag je hier?'quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:03 schreef Drasss het volgende:
[..]
Ja vergelijkt appels met peren. Zo kan ik ook zeggen dat als je 0 fouten hebt dat je denkt dat je wel door kan rijden op 1 kruising omdat je weet dat je voorrang hebt... En toen kwam er alsnog een vrachtwagen aan? Zoals ik het nu hoor heb je nogal snel open vragen fout. Als dat gaat om hoelang iets is maakt dat toch geen drol uit?
nou die is pittig....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:04 schreef Skv het volgende:
[..]
De open vragen op het examen bestaan uit: 'je rijdt buiten de bebouwde kom. Hoe hard mag je hier?'
En als je al denkt dat je daar 200 km/h mag, krijg je wat mij betreft dat hele rijbewijs niet meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:04 schreef Skv het volgende:
[..]
De open vragen op het examen bestaan uit: 'je rijdt buiten de bebouwde kom. Hoe hard mag je hier?'
wat is er op 6 november ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:53 schreef PDOA het volgende:
06-11
Inderdaad! En dan komt er zo'n snol binnen die vertelt dat GSM's het systeem kunnen storenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:29 schreef pannaking_ het volgende:
Ik had em met 5 fout:)
Maar de helft zakt al door die saaie kutbitches daar bij het cbr aan de balie wat wordt je daar gedemotiveerd van zeg![]()
Ik had dus wél dingen als "hoe lang mag een auto maximaal zijn?" hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, okay daar zat er ook eentje van tussen ofzo. Maar dan nog, blijven er 5 kruispunten = 5 schoolklasjes met kleine kindjes die kapotgereden worden, over.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik had dus wél dingen als "hoe lang mag een auto maximaal zijn?" hoor!
Maar zo heel veel dingen moet je nou ook weer niet uit het hoofd kennen, je hebt alles makkelijk in 2 uurtjes geleerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |