is goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:50 schreef FlyingFox het volgende:
Omgeving Tilburg is een must. Ik heb 'm vannacht nodig. Morgen heb je 'm weer terug.
'per se'quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:51 schreef Blonde_Engel het volgende:
Spiegelreflex, is dat per sé met zo'n afneembare lens?
jij bent zeker een groot geschapen neger van 2.30quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:12 schreef fonne het volgende:
wanneer kom je hem halen?
Dat ligt aan waar je woont.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:12 schreef fonne het volgende:
wanneer kom je hem halen?
Mensen kennen me. Ik ben te vertrouwen*.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
probeer Fot![]()
al lijkt het me sterk dat iemand dat gaat uitlenen
* Sanne kent hem.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:16 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Mensen kennen me. Ik ben te vertrouwen*.
*Op sommige punten dan.
Ik stap METEEN op m'n fiets!!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:16 schreef fonne het volgende:
eindhovuh!
Accent aigu, diakritisch teken boven een klinker, om aan te geven dat die met spanning moet worden uitgesproken. Het wordt op klinkers geplaatst als de klinker lang uitgesproken moet worden of als de klemtoon op deze lettergreep valt, bijvoorbeeld om het extra te benadrukken.quote:
En jij wilde die lettergreep extra benadrukken? Yeah right.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:18 schreef Blonde_Engel het volgende:
[..]
Accent aigu, diakritisch teken boven een klinker, om aan te geven dat die met spanning moet worden uitgesproken. Het wordt op klinkers geplaatst als de klinker lang uitgesproken moet worden of als de klemtoon op deze lettergreep valt, bijvoorbeeld om het extra te benadrukken.
Van mij hoef je helemaal niets te geloven.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En jij wilde die lettergreep extra benadrukken? Yeah right.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |