Jij denk ik, want als jij zulke woorden uit je toetsenbord krijgt denk ik niet dat je ooit een betere baan vindt dan vuilnisman.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef face-man het volgende:
care's?
Tsja ik kan het niet missen....quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:58 schreef piere het volgende:
[..]
Yep, en ik hoop jij ook voor een keertje![]()
Lullig....quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:51 schreef Flyga het volgende:
![]()
Zouden we met een uitje van het werk naar Uitrecht.
Prijzen werden berekend kwam er op neer dat voor 30 euro kaartjes konden worden besteld + het etentje worden betaald.
Afijn, we betaalden van te voren aan de leiding. Word ik me die dag van te voren een potje ziek. Hoge koorts, ontstekingen hier en daar... dus ik denk ik kan niet mee. Bel ik op dat ik niet mee kan of ze nog alsjeblieft geen kaartje willen kopen...Was al gebeurd nu ben ik ziek, ben niet uit eten geweest of weggeweest, ben 30 euro kwijt....
30 euro![]()
Waarom heb je dan aangegeven mee te willen met het uitje + etentje, als je het geld niet kan missen? Of had je anders hier een topic geopend waarin je ging mekkeren dat je 30 euro voor een etentje kwijt was?quote:
Als je het toch kan missen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:58 schreef piere het volgende:
[..]
Yep, en ik hoop jij ook voor een keertje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |