Ja ik heb wel een waakvlam maar verbruikt die 1,5 kuub op een dag? Of de cv water voor verwarmd in een boiler heb ik flauw idee.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:16 schreef xman het volgende:
Heb je niet ergens een waakvlam aan of cv die je water voorverwarmd in een boiler?
Dus voor 3 kwartier ongeveer.. ai..quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:49 schreef 747 het volgende:
Om je maar 'n idee te geven, 'n korte douche (2 minuten) is 0,2 kuub gas voor nodig.
Dude je maakt een grapje hequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:53 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dus voor 3 kwartier ongeveer.. ai..
Misschien is je geiser gewoon kaduuk ofzo. Waarom laat je hem niet nakijken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:27 schreef TranceAction het volgende:
En ook nog raar, vandaag kwam ik thuis (verwarming stond niet aan) hoor ik de geiser volle bak aan gaan voor een paar minuten. Is dit normaal?
Ja nog geen 2 maanden geleden heeft hij nog een onderhoudsbeurt gehadquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:28 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Misschien is je geiser gewoon kaduuk ofzo. Waarom laat je hem niet nakijken?
Als je echt een los staande geiser hebt, dus eentje die niks met je verwarmingssysteem te maken heeft is dit niet normaal, die zou alleen aan moeten gaan als je heet water tapt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:27 schreef TranceAction het volgende:
En ook nog raar, vandaag kwam ik thuis (verwarming stond niet aan) hoor ik de geiser volle bak aan gaan voor een paar minuten. Is dit normaal?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:49 schreef 747 het volgende:
Om je maar 'n idee te geven, 'n korte douche (2 minuten) is 0,2 kuub gas voor nodig.
Ja inderdaad ik heb een huismuis betrapt die zijn holletje verwarmde met mijn zwaar betaalde gas. Ik heb hen 2 weken gegeven om 25% van de rekening te betalen anders gaat de kraan dicht ja jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:38 schreef awesomedude het volgende:
ilegale aftap ergens in je huis?? lekkage??, iemand anders met een sleutel??
Nee.. 4,5 m3 dus?quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:27 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Dude je maakt een grapje he
Oh ja, ik betaal bij Nuon incl. belastingen enzo 0,69 Euro per kuub. Bij welke leverancier zit jij dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee.. 4,5 m3 dus?
omg, ik zie net dat een m3 ongeveer 40 ct kost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |