quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef Robar het volgende:[..]
Draai je verhaal nu eens om voor de grap
![]()
. . .
Je doet niet anders dan kritiek uiten op honden en hondenbezitters.
Je stopt Rekkie in een hokje en gebruikt daarbij vergelijkingen die werkelijk nergens op slaan.
Ik kan me heel goed voorstellen dat Rekkie tegen jouw argumenten ingaat.
En Rekkie geeft toch verder ook aan alles te doen wat de wet gebied?
Wat is dan je probleem?
Het enige probleem dat hij heeft met jou, is dat je niets anders dan negatieve kritiek uit op zijn keuze.
Tijgers uit kooien halen als vergelijking met Honden die loslopen
![]()
Dat noem ik nog eens realistisch
Maar eigenlijk vind hij dat die kutbeesten van hem overal mogen schijten waar het hem goeddunkt, dat lees ik ook uit zijn wel zeer eenzijdige posts... daarnaast kan hij zich nog geen seconde verplaatsen in mensen die overlast ondervinden van die heilige stinkkoe in dit land
![]()
Het enige waar wij kritiek op uiten is dat veel hondenbezitters zich dus geen hol aantrekken van geboden en hun hond te pas en te onpas overal laten ronddenderen zo olijk en zo leuk
![]()
Verder op de hypocrisie van eigenaars die net doen alsof dit problemen zijn ver weg ergens in papoea-nieuw guinea en niet in Nederland en dat hun hond natuurlijk noooooit bijt of vervelend is (neee, stel je voor zeg
![]()
)
Verder is het steeds aanhalen van dingen die voor mensen ook niet gelden NOG duizendmaal ergerlijker en dommer dan een vergelijking met tijgers. Dieren zijn nu eenmaal géén mensen en hebben dus niet dezelfde behandeling. De wet, weet je nog?