Klopt, dan wordt ie verkocht. Is niet leuk maar loop tenminste niet iedereen gratis weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
En als ie niet wil betekenen moet ie weg? Nou, dan denk ik dat hij ook vertrekt...
Jij niet, dat is vooral wel duidelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Over de net niet tranfers kunnen we volgens mij een boek schrijven. Als we zo gaan beginnen kon Ajax ook wel bijna Henry hebben in het verleden of Romario, je weet nooit wat er afspeelt op de achtergrond.²
Ben erg benieuwd wie er bij gaan komen (namen zou ik wel willen horen).quote:
Bij AZ loopt ook het een en ander af. Maar zoals ik eerder betoogde vind ik niet dat Ajax van lagere clubs spelers moet halen maar van gelijkwaardige/hogere clubs. Maar goed, Landzaat en Perez zijn toch wel welkom. Landzaat wil alleen waarschijnlijk niet..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wie er bij gaan komen (namen zou ik wel willen horen).
En zijn ze ook in staat om spelers te halen die einde contract zijn, of is alleen Ajax nu zover dat iedereen (bijna) gratis weg mag?
En daar ben ik debet aan.quote:
Sinds wanneer is Wormgoor een verdediger? Hij was toch een man voor de rechtsbuiten positie?quote:Ajax strikt jeugdtalent Wormgoor
De jeugdopleiding van Ajax heeft er sinds vandaag een nieuwe groeibriljant bij. Vito Wormgoor is de naam. De 17-jarige verdediger van DOVO was gewild door ongeveer alle BVO's die Nederland rijk is, maar koos voor zijn 'droomclub'.
Zo noemt Wormgoor de club waarvoor hij nu gaat spelen in een reactie. Bij Ajax start de rechtsback op Sportpark de Toekomst in de A1. Nu al is afgesproken dat hij één keer per week gaat meetrainen met Jong Ajax, om ook aan dat niveau alvast te kunnen wennen.
Wormgoor speelde dit seizoen in het eerste elftal van DOVO in de Hoofdklasse. In de jeugdelftallen van die club was Wormgoor wekelijks de sterspeler en menig scout schreef een kladblok vol lovende woorden over de voetballer die in Leersum woont.
Ajax kaapt Wormgoor voor de neus weg van Feyenoord, PSV, FC Utrecht, Vitesse, RKC Waalwijk, NEC, FC Twente, FC Omniworld en Go Ahead Eagles. Ook die clubs hadden Wormgoor, die bij HDS begon met voetballen, in het vizier.
Wees er maar trots op!quote:
Niet zozeer, maar zie Ajax dan beter worden op korte termijn? Ik denk het niet. Je kunt gewoon onmogelijk blijven zeggen dat het Ajax beleid van de afgelopen jaren succesvol is geweest, er valt ze heel wat te verwijten, als je het grootste talent van de laatste jaren, Rafael van der Vaart, zomaar laat gaan naar HSV, zonder daar goed geld voor te vervangen, en vervolgens dezelfde fout maakt met de Jong, Pienaar, Boukhari, Maxwel en Trabelsi, dan valt er maar één conclusie te trekken: Ajax is de spreekwoordelijke ezel, en ik zeg het met pijn in mijn hart.quote:
Bah.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet zozeer, maar zie Ajax dan beter worden op korte termijn? Ik denk het niet. Je kunt gewoon onmogelijk blijven zeggen dat het Ajax beleid van de afgelopen jaren succesvol is geweest, er valt ze heel wat te verwijten, als je het grootste talent van de laatste jaren, Rafael van der Vaart, zomaar laat gaan naar HSV, zonder daar goed geld voor te vervangen, en vervolgens dezelfde fout maakt met de Jong, Pienaar, Boukhari, Maxwel en Trabelsi, dan valt er maar één conclusie te trekken: Ajax is de spreekwoordelijke ezel, en ik zeg het met pijn in mijn hart.²
Tell us something new.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet zozeer, maar zie Ajax dan beter worden op korte termijn? Ik denk het niet. Je kunt gewoon onmogelijk blijven zeggen dat het Ajax beleid van de afgelopen jaren succesvol is geweest, er valt ze heel wat te verwijten, als je het grootste talent van de laatste jaren, Rafael van der Vaart, zomaar laat gaan naar HSV, zonder daar goed geld voor te vervangen, en vervolgens dezelfde fout maakt met de Jong, Pienaar, Boukhari, Maxwel en Trabelsi, dan valt er maar één conclusie te trekken: Ajax is de spreekwoordelijke ezel, en ik zeg het met pijn in mijn hart.²
Maarten Stekelenburg, Johnny Heitinga, Nigel de Jong, Robbert Schilder, Ryan Babel, Michael Goossens, Hedwiges Maduro, Rafael van der Vaart, Daniël de Ridder en Wesley Sneijder hadden, aangevuld met een select aantal buitenlandse toppers (zoals Jari Litmanen en Finidi George in de jaren negentig), de komende jaren Nederland moeten domineren en zelfs in Europa af en toe voor een verrassing zorgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:37 schreef Cordoba32 het volgende:
Tja Van Geel kan zich nu laten gelden met een stuk of 7 aankopen. Ik vrees nu alweer voor het " ze hebben de tijd nodig aan elkaar te wennen" scenario.
Voor de Galasekplek hebben we Lindenbergh en Maduro. Versterkingen die in mijn ogen gewenst zijn:
Rechtsback, Centrumverdediger, Rechtshalf, Aanvallende middenvelder, Rechtsbuiten en een linksbuiten.
Wellicht dat enkele door de jeugd ingevuld kunnen worden. Zo zijn we immers groot geworden.
Tja de Jong, als ik hem op dat interview hoor pratenAan de andere kant hadden Vaart en De jong samen met Maduro, Vermaelen, Sneijder en Huntelaar deel moeten uitmaken van een nieuw tijdperk.
Zo simpel ligt het echt niet hoor . . . . . .quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:00 schreef Cordoba32 het volgende:
Ik Vind de situatie van vd Vaart toch wel anders. Die wilde echt wel blijven, maar is gewoon weggejaagd door spreekkoren over Silvie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |