Homo.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:15 schreef Razor21 het volgende:
Ga je lekker aftrekken op het Fokforum ofzo.....![]()
Je gaat toch niet zomaar een fokker neuken![]()
Het welzijn van de mede-forumgebruiker ligt mij na aan het hart. Zozeer zelfs dat ik er best wat voor over heb om mijn steentje aan hun slagen bij te dragen, ik ben de minste niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:15 schreef Razor21 het volgende:
Vast hetzelfde als toen een consument schreef dat hij van ons een bevredigde oplossing verwachttequote:Op donderdag 26 januari 2006 18:46 schreef Bupatih het volgende:
Wat is 'zelfbevreding'?
Als je weer eens boos op je zelf bent omdat je zo'n kutkop hebt, dat je dan voor de spiegel gaat staan en weer vrede met jezelf sluit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:46 schreef Bupatih het volgende:
Wat is 'zelfbevreding'?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:51 schreef Bob. het volgende:
Ik ben een eindexamenjaar-meidhelaas niet streberig genoeg voor dit topic gok ik zo
![]()
Jij hebt vast zusjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
. Dat je dan ook kei-zenuwachtig bent enzo en dat je dan kei-veel moet leren enzo en dat je dan van je moeder een kopje thee krijgt en dat ze dan vraagt hoe het gaat en dat jij dan chagrijnig FLIKKER OP IK BEN AAN HET LEREN roept en dat je dan weer verder gaat en je hele kamer opruimt omdat je even van je leren af wil zijn en dat je eigenlijk wel streberig bent maar dat je gaat twijfelen als er iemand opbelt enzo
.
Je hebt me doorquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:01 schreef Stofje het volgende:
[..]. Dat je dan ook kei-zenuwachtig bent enzo en dat je dan kei-veel moet leren enzo en dat je dan van je moeder een kopje thee krijgt en dat ze dan vraagt hoe het gaat en dat jij dan chagrijnig FLIKKER OP IK BEN AAN HET LEREN roept en dat je dan weer verder gaat en je hele kamer opruimt omdat je even van je leren af wil zijn en dat je eigenlijk wel streberig bent maar dat je gaat twijfelen als er iemand opbelt enzo
.
Post eens foto's.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:51 schreef Bob. het volgende:
Ik ben een eindexamenjaar-meidhelaas niet streberig genoeg voor dit topic gok ik zo
![]()
een enkeling is best smakelijk hoor. en gewillige sletjes met een duidelijk doel voor ogen wil ik best uit de brand helpenquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:15 schreef Razor21 het volgende:
Weet ik toch meid. Vertrouw me. Ik zal je helpen met leren.quote:
Gewillige sletjes zijn vaak ook al helemaal uitgewoond. Nee dankje dus.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:09 schreef electricity het volgende:
[..]
een enkeling is best smakelijk hoor. en gewillige sletjes met een duidelijk doel voor ogen wil ik best uit de brand helpen
Bobbetje of Bobbientjequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Wie heet er trouwens nou Bob?
klinkt goed, jammer dat het nog zo lang duurt tot mijn examensquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Weet ik toch meid. Vertrouw me. Ik zal je helpen met leren.
Allereerst:
Je ruimt je kamer vantevoren perfect op, zodat je je daar niet aan ergert.
Vervolgens kleedt je je helemaal uit.
Dan nodig je mij uit, ik zal vanaf nu je thee-boy zijn.
Je roept: THEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
En ik kom langs.
En dan gaan we neuken.
En daarna heb jij minder stress.
En haal je betere cijfers.
En ben je mij dankbaar.
En terecht.
Want ik heb jou door de examens heen geloodst..
Ik ben te reserveren. Brengt geen extra kosten met zich mee. Mits je op werkdagen reserveert. In het weekend trouwens ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:23 schreef Bob. het volgende:
[..]
klinkt goed, jammer dat het nog zo lang duurt tot mijn examens![]()
Sorry ik heb al een contract met haar, al jaren.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben te reserveren. Brengt geen extra kosten met zich mee. Mits je op werkdagen reserveert. In het weekend trouwens ook.
Zit een clausule in. Mits positieverbetering kan ze tussentijds altijd overstappen. Dus já, die positieverbetering is toch wel een duidelijk geval, kijkend naar linksgetekende.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Sorry ik heb al een contract met haar, al jaren.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:07 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Wie heet er trouwens nou Bob?
Weinigen krijgen het voor elkaar, maar elke letter die je momenteel typt, maakt me hitsiger en hitsiger.quote:
ach als ze nog strak zijn heb ik er geen problemen mee hoor. sletjesquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:18 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Gewillige sletjes zijn vaak ook al helemaal uitgewoond. Nee dankje dus.
Ik was serieusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:38 schreef _emanresu_ het volgende:
Het ging mis toen dit topic naar ONZ werd gekickt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik was serieus ! ben sexueel gefrustreerd
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat ook, maar je begint nu wel héél offtopic te reageren. Bannetje voor jou, jongeman!
Het bericht stond in de Metro. Dus tja...quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:46 schreef Bupatih het volgende:
Wat is 'zelfbevreding'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |