Ga jij eens heel gauw fietsen, heaumeaux.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:35 schreef Furious het volgende:
Nou, dan wordt het tijd om 'em dood te maken, vind je niet?
En wat als ik geen fiets heb, poepstamper.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw fietsen, heaumeaux.
Hm, dat klopt dan wel weer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:37 schreef Stofje het volgende:
Jogy. Chriz2k. Helden.
Kommie je hoaeolelaenn!1111einweinss.D:Dd;quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:36 schreef Chriz2k het volgende:
Wat doe je stoer?
Vraag aan je mama/curator/sociaal werkster of je er eentje mag aanschaffen van je eerstvolgende wahjong uitkering.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:37 schreef Furious het volgende:
[..]
En wat als ik geen fiets heb, poepstamper.
Zolang je in procenten blijft rekenen, word het nooit nul, moet je maar denkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:38 schreef jogy het volgende:
Wie ben jij nou weer?
Maar bedankt, een of andere baklap heeft deze site open gezet op mijn werk en nu is mijn toch al droevige productiviteit weer met een paar procentjes gezakt..
Eigenlijk heb je geen flauw idee wat je zelf zegt he?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:38 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Vraag aan je mama/curator/sociaal werkster of je er eentje mag aanschaffen van je eerstvolgende wahjong uitkering.
Topic kleurt ongezond blauw. Je verstikt onze discussie, Stof.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Stofje het volgende:
Hoog PI-gehalte.
Werken ook, maar ik misbruik de hedendaagse maatschappij op zo'n manier dat ik wel betaald krijg maar geen flikker uitvoer, dus dan is het wel weer ok.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Wiebelkont het volgende:
Werken niet?
Zoals wel vakerquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:41 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Topic kleurt ongezond blauw. Je verstikt onze discussie, Stof.
Ach, laat hem/haar/het nou. Het discussiegehalte is hier tenminste wel een stukje hoger dan in POL oid.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef Stofje het volgende:
Discussie?
Leer het me.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Werken ook, maar ik misbruik de hedendaagse maatschappij op zo'n manier dat ik wel betaald krijg maar geen flikker uitvoer, dus dan is het wel weer ok.
Uiteraard, ONZ is de parel van heel Fok!quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, laat hem/haar/het nou. Het discussiegehalte is hier tenminste wel een stukje hoger dan in POL oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |