Loyaliteitskwesties op mijn huidige stageplek.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:25 schreef TheOneAndOnly het volgende:
waar moet ie over gaan dan?
Als die lui je niet helpen zou ik dus gaan klagen op school als ik jou was.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:28 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Loyaliteitskwesties op mijn huidige stageplek.
Maar benader ik de mensen van mijn stageplek, dan kan ik gaan wachten tot ik een ons weeg want ze willen me niet helpen![]()
![]()
Als ik er wat van zeg, krijg ik te horen dat ik "brutaal" ben .. ach ja, ik ga het wel aangeven maar soms ken je hiero wel een aantal goede reacties/tips verwachtenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:29 schreef mrcool het volgende:
[..]
Als die lui je niet helpen zou ik dus gaan klagen op school als ik jou was.
Gewoon chanteren...quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:22 schreef DamzkoO het volgende:
krijg ik ff een stageopdracht, 1 van de moeilijkstevraag ik de docent of hij de opdracht nader kan toelichten, komt ie me doodleuk zeggen: Vraag dat maar lekker aan je stagebegeleider, en dat terwijl het ****** zijn opdracht is
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:45 schreef B_BOY het volgende:
stuur een brief met poedersuiker.
* Well, how about I throw in a little sexual harassment charge to boot?quote:Gewoon chanteren...
quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef HPoi het volgende:
Chanteren met... anders zet ik uw onmogelijke opdracht op het fok! forum. DAT zal hem leren...........
En je hebt niet het idee dattie je een hele mooie demo heeft gegeven van een loyaliteitskwestie?quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:28 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Loyaliteitskwesties op mijn huidige stageplek.
Maar benader ik de mensen van mijn stageplek, dan kan ik gaan wachten tot ik een ons weeg want ze willen me niet helpen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |