20 incl.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:39 schreef YellowDog het volgende:
17,50 inclusief gezien!
Iemand hoger?
Wanneer sluit je de veiling? Indien vandaag: martinbl@home.nlquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:34 schreef YellowDog het volgende:
[..]
25 euro incl. genoteerd!
Iemand nog hoger?
Pfffff... Wilde eigenlijk op een m'n vrije maandag al m'n config's aan gaan passen, dus het zou me eigenlijk beter uitkomen als je hem morgen al post...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:43 schreef YellowDog het volgende:
veiling sluit maandag a.s.... heb het ook momenteel op marktplaats.nl staan. Indien bij een gelijkwaardig bod op marktplaats & fok gaat de kaart uiteraard richting een fokker.
Dat gaat sowieso niet lukken, voor m'n werk ben ik sowieso dit weekend niet thuis... kan 'm dus niet eerder posten dan maandag!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pfffff... Wilde eigenlijk op een m'n vrije maandag al m'n config's aan gaan passen, dus het zou me eigenlijk beter uitkomen als je hem morgen al post...
Naja, marktplaats doe ik verder helemaal niets meer mee sinds ik de laatste keer genaaid ben met een GF 5700 kaartjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:49 schreef YellowDog het volgende:
ik heb een bod binnen van 25 euro exclusief op marktplaats....
Okay.. maandag hoor je sowieso of je het geworden bent.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, marktplaats doe ik verder helemaal niets meer mee sinds ik de laatste keer genaaid ben met een GF 5700 kaartje.
Ik ga iig geen marktplaats biedingen overbieden...
Geen mail of post gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:19 schreef YellowDog het volgende:
[..]
Okay.. maandag hoor je sowieso of je het geworden bent.
Softquote:Op maandag 30 januari 2006 20:19 schreef mark_dabomb het volgende:
encoder hardware of software matig?
Nou jij de man.. vertel maar ff welke winkel het is, kan je al m'n potentiele kopers er heen sturen...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:45 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Soften ik heb voor exact dat kaartje slechts 3 tientjes NIEUW betaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |