quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef Katana het volgende:
Ik studeer Communicatie en ben voor mijn projectgroep de eindredactie. Prima, allemaal leuk en aardig om het gehele werkstuk/project in elkaar te zetten. Nu zit er in mijn groepje een Marokaanse griet die het niet zo nauw neemt met de Nederlandse taal. WTF is dit, ik kan echt die halve tekst aanpassen omdat het Nederlands van een kut niveau is.
Dalijk stuurt ze me nog een adviesrapport wat ik na mag kijken, ik hou mijn hart al vast![]()
Hoe zal dat later moeten gaan in het bedrijfsleven, zinnen als'' wij zouden het als volgt oplossen'
'' Het bedrijf is beschuldigdt van slechte veiligheid en service'
' Dit heeft ervoor gezorgd dat Onur Air veel reizigers heeft verloren'' (red.Zijn ze dood ofzo ?!!)
Op deze manier zijn er nog 1000 zinnen te vinden.![]()
Projectgroepjes
Ik zie hier eigenlijk weinig fouts aan...misschien is 'verloren' niet zo mooi, maar het is zeker niet fout.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef Katana het volgende:
zinnen als '' wij zouden het als volgt oplossen'
' Dit heeft ervoor gezorgd dat Onur Air veel reizigers heeft verloren'' (red.Zijn ze dood ofzo ?!!)
Typen of Fok en een zakelijk raport schrijven is wel iets anders niet?quote:
Zeg dan, Onur Air is klanten kwijt geraakt door deze negatieve publiciteit oid.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik zie hier eigenlijk weinig fouts aan...misschien is 'verloren' niet zo mooi, maar het is zeker niet fout.
En 'als volgt oplossen' is toch gewoon goed?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:41 schreef Katana het volgende:
[..]
Zeg dan, Onur Air is klanten kwijt geraakt door deze negatieve publiciteit oid.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:44 schreef rashudo het volgende:
Je hebt 2 types communicatiestudenten.
Type 1:
Het lekkere mokkel
Type 2:
Zeikerige carrierepot
Waar TS aan toebehoort laat ik aan jullie eigen onderscheidingsvermogen over.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef Katana het volgende:
WTF is dit
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:44 schreef rashudo het volgende:
Je hebt 2 types communicatiestudenten.
Type 1:
Het lekkere mokkel
Type 2:
Zeikerige carrierepot
Waar TS aan toebehoort laat ik aan jullie eigen onderscheidingsvermogen over.
"Dalijk". Dus ze heeft het nog niet gestuurd begrijp ik. Maar je hebt al wel een oordeel, nog voor dat je iets hebt om over te oordelen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:35 schreef Katana het volgende:
Dalijk stuurt ze me nog een adviesrapport wat ik na mag kijken, ik hou mijn hart al vast![]()
Dat wel, alleen 'zouden' .. tjaquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:42 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
En 'als volgt oplossen' is toch gewoon goed?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |