Dan kan ik net zo goed de vis los meenemen, en het thuis op een broodje verorberen.quote:
(A)juin is inderdaad ui. Nooit bij stilgestaan of dat dialect is. Kom uit het Zuiden des lands iig.quote:
Nog niet geneuckt vandaag? Je komt sacho over en sluit allerlei topics met vage redenen... vertel het eens, wat is er met je aan het handje?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:10 schreef Tha_T het volgende:
Ajuin zijn dus uitjes. Genoeg daarover
Het gaat hier om vis.. niet om sex.. hoewel deze 2 onderwerpen wel vaak met elkaar te maken hebbenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nog niet geneuckt vandaag? Je komt sacho over en sluit allerlei topics met vage redenen... vertel het eens, wat is er met je aan het handje?
dan moet je eens wat meer lezen hier en daar, dan weet je datquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:12 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nog niet geneuckt vandaag? Je komt sacho over en sluit allerlei topics met vage redenen... vertel het eens, wat is er met je aan het handje?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:18 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Het gaat hier om vis.. niet om sex.. hoewel deze 2 onderwerpen wel vaak met elkaar te maken hebben![]()
WTF WTF WTF WTF !!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:47 schreef 51cent het volgende:
Dat stoort me dus mateloos.Je weet wel, staat er ergens op zo'n pleintje een viskraam / viswagen of hoe je dat noemt.
Dus ik bestel een broodje haring met juin. Ja sorry meneer, broodjes verkopen wij niet.Dit maak ik dus geregeld mee. Hoeveel moeite is het nou om een paar broodjes of voorraad te hebben.
![]()
Het is winter droplulquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:49 schreef fallrite het volgende:
Laatst was ik bij de McDonalds en toen hadden ze geen ijsGeen ijs!
![]()
ben er gister geweest. volop ijsklontjes hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:49 schreef fallrite het volgende:
Laatst was ik bij de McDonalds en toen hadden ze geen ijsGeen ijs!
![]()
als ik een ijsje eet in de winter is het even koud in mijn mond dan als ik het in de zomer eetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |