Je bent niet de enigequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:47 schreef Samsonneke het volgende:
ksnap het niet enzo
EN buzzersquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:51 schreef de_puta_madre het volgende:
Wacht maar tot je moeder msn ontdektEn dan de hele tijd van die winks versturen...
Misschien kan een tekening het voor je verduidelijken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:47 schreef Samsonneke het volgende:
ksnap het niet enzo
Ik hoop dat ze beter typt dan jou, anders haken al die mannen meteen af!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:58 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ken die msn niet en wil ik ook nie weten, zo een dikke grote sugarLEE hoopR
Waarom wou ik dit nou ook zeggenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Misschien kan een tekening het voor je verduidelijken?
Ik zou het niet weten, ik ben de enige die het mag gebruiken, anders zijn jullie kuddedieren en krijg je er een ban omquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Waarom wou ik dit nou ook zeggen
Leugenaar, ik weet nog iemand die dat mag gebruikenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:03 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben de enige die het mag gebruiken, anders zijn jullie kuddedieren en krijg je er een ban om
En wie is dat dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Leugenaar, ik weet nog iemand die dat mag gebruiken
Zie nieuwe post.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Niet liegen he. Denk nog maar eens goed na![]()
Kun je toch aub even zorgen voor wat verduidelijking in je OP ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |