Er wordt vanavond geboekt als alles goed gaat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:32 schreef paultjuhhh het volgende:
kickje
hmmmmmmmmmm ben hur was mij volgens mij aangeraden door het reisbureau, maar ik twijfel nog wel hoor aan Mallorca ik hoorde van iemand dat er helemaal niet echt disco's zijn. En als ik al kijk naar het aantal posts hierquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:56 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik zit in het complex Ben Hur.
Tussen alle Duisters in volgens mij!
Maar je hebt al geboekt toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmm ben hur was mij volgens mij aangeraden door het reisbureau, maar ik twijfel nog wel hoor aan Mallorca ik hoorde van iemand dat er helemaal niet echt disco's zijn. En als ik al kijk naar het aantal posts hierweet ik niet of het wel zo leuk is daar
![]()
Mallorca is echt wel leuk hoor! En er zijn wel grote discotheken hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmm ben hur was mij volgens mij aangeraden door het reisbureau, maar ik twijfel nog wel hoor aan Mallorca ik hoorde van iemand dat er helemaal niet echt disco's zijn. En als ik al kijk naar het aantal posts hierweet ik niet of het wel zo leuk is daar
![]()
neequote:Op woensdag 1 februari 2006 20:51 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Maar je hebt al geboekt toch?
ja maar creeper hier had ik op msn gesproken en zei dat dat dus niet zo wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Mallorca is echt wel leuk hoor! En er zijn wel grote discotheken hoor.
Riu Palace is groot, Pacha is groot, de Bierstrasse is een grote verzameling kroegen en barretjes...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ja maar creeper hier had ik op msn gesproken en zei dat dat dus niet zo wasohwwww
ik had je nog op msn toegevoegdquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef MaLo het volgende:
[..]
Riu Palace is groot, Pacha is groot, de Bierstrasse is een grote verzameling kroegen en barretjes...
Je gaat je er echt wel vermaken hoor, ben maar niet bang.
Is het ook een beetje te betalen in de wat kleinere barretjes? Voor je naar de grotere dingen gaat wara je voor een biertje teveel euro moet neerleggen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:15 schreef BramKVO het volgende:
El arenal/Playa is echt top hoorom uit te gaan ! De Riu Palace en Paradies zijn 2 goede discotheken, verder heb je nog andere disco's (Joy palace, Megarena) en heel veel bars.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:19 schreef BramKVO het volgende:
Integendeel, in Mallorca betaal je 15 euro en je mag zoveel drinken als je wil, en dit in Riu Palace, Paradies en Megarena. Met die 15 euro kan je ook in alle 3 de disco's binnen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |