Inderdaad, tevens zal het me een worst zijn welk nummer ze daarbij draaien heb ik toch geen last van.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef Herkauwer het volgende:
Cremeren.... uitstrooien en klaar.
Wie?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Een begrafenis zonder poespas.Gewoon simpel en eenvoudig.
Ik wil wel muziek:Jean-michel Jarre ~ Oxygene![]()
En ik zou het ook erg op prijs stellen als mijn graf een beetje wordt bijgehouden.
Ik moet er niet aan denken dat ze mij vergeten nadat ik al een tijdje dood ben.![]()
Wie heet er nou SlaKrop met zijn achternaamquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:10 schreef Sight_key het volgende:
Tekst op de steen: Mijn lichaam mag dan wel wegrotten, mijn spirit lasts forever.
Begrafenisliedje: The green green grass of home
Bloemen : Een krop sla. ( Ook vanwege mijn achternaam)
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wie gaat er nou dood. Doodgaan is zo 1945![]()
lol, Knocking on Heaven's door van G n' Rquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef Vipers het volgende:
[..]
Inderdaad, tevens zal het me een worst zijn welk nummer ze daarbij draaien heb ik toch geen last van.![]()
Steen: Excuseert U mij dat ik niet voor u opsta, momenteel bevind ik me in een lastige positie, probeer het morgen nog eens.
Nummer: Are You Receiving Me van de Golden Earring
Bloemen: ik hou niet van bloemen dus laat maar zitten.
Toffe pcquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:16 schreef Xebber het volgende:
[afbeelding]
Voor de rest boeit het me niet.
Je gaat me toch niet vertellen dat je Sla van je achternaam heet hequote:Op donderdag 26 januari 2006 15:10 schreef Sight_key het volgende:
Tekst op de steen: Mijn lichaam mag dan wel wegrotten, mijn spirit lasts forever.
Begrafenisliedje: The green green grass of home
Bloemen : Een krop sla. ( Ook vanwege mijn achternaam)
Kijk eens in zijn profiel (e-mail adres)quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je Sla van je achternaam heet he![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |