het project was Nederlands leren?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:06 schreef Paran0id het volgende:
Ik ben morgen gelukkig ook klaar, heb net een project stage achter de rug. Deze heb ik dinsdag afgerond, moet alleen mijn werkweek nog wel afmaken.
Hebben ze hier het idee gekregen om mij het magazijn maar 's op te laten ruimen. Beetje de troep opruimen die hun maken.
Nope, afgerond met een dikke 8quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:08 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
het project was Nederlands leren?
Project mislukt?
Ik ga uit verveling maar een beetje Fok!kenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Werd ik destijds maar als slaaf gebruikt, dan had ik tenminste nog iets te doen.
Ik verveelde me echt helemaal de tyfus pleuris, ik ging van verveling soms maar een beetje afwassen enzo
Gelukkig heb ik internet en toegang tot Fok! op mijn stage.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:20 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik ga uit verveling maar een beetje Fok!ken
Dinsdag laatste dag
Ik verwacht volgende week donderdag een KLB topic van jou !quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:07 schreef Blik het volgende:
ik begin dinsdagmaar gelukkig HBO-stage dus ik zal niet alle kutklusjes hoeven op te knappen
nee joh dinsdag half 9 gelijk alquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:31 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik verwacht volgende week donderdag een KLB topic van jou !![]()
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Je blijft immers een stagiair...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:07 schreef Blik het volgende:
ik begin dinsdagmaar gelukkig HBO-stage dus ik zal niet alle kutklusjes hoeven op te knappen
Heb al 2 stages doorlopen, en is bij de vorige 2 ook niet gebeurt omdat ik gewoon een opdracht van het bedrijf heb waar ze z.s.m. een antwoord op willen. Daarbij ben ik mondig genoeg om te zeggen dat ze daar maar een MBO-er voor aan hadden moeten nemenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Je blijft immers een stagiair...
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik internet en toegang tot Fok! op mijn stage.Eigenlijk zou ik ipv mijn stage bedrijf trakteren bij afschijt fok! moeten trakteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |