het project was Nederlands leren?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:06 schreef Paran0id het volgende:
Ik ben morgen gelukkig ook klaar, heb net een project stage achter de rug. Deze heb ik dinsdag afgerond, moet alleen mijn werkweek nog wel afmaken.
Hebben ze hier het idee gekregen om mij het magazijn maar 's op te laten ruimen. Beetje de troep opruimen die hun maken.
Nope, afgerond met een dikke 8quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:08 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
het project was Nederlands leren?
Project mislukt?
Ik ga uit verveling maar een beetje Fok!kenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Werd ik destijds maar als slaaf gebruikt, dan had ik tenminste nog iets te doen.
Ik verveelde me echt helemaal de tyfus pleuris, ik ging van verveling soms maar een beetje afwassen enzo
Gelukkig heb ik internet en toegang tot Fok! op mijn stage.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:20 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik ga uit verveling maar een beetje Fok!ken
Dinsdag laatste dag
Ik verwacht volgende week donderdag een KLB topic van jou !quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:07 schreef Blik het volgende:
ik begin dinsdagmaar gelukkig HBO-stage dus ik zal niet alle kutklusjes hoeven op te knappen
nee joh dinsdag half 9 gelijk alquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:31 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik verwacht volgende week donderdag een KLB topic van jou !![]()
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Je blijft immers een stagiair...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:07 schreef Blik het volgende:
ik begin dinsdagmaar gelukkig HBO-stage dus ik zal niet alle kutklusjes hoeven op te knappen
Heb al 2 stages doorlopen, en is bij de vorige 2 ook niet gebeurt omdat ik gewoon een opdracht van het bedrijf heb waar ze z.s.m. een antwoord op willen. Daarbij ben ik mondig genoeg om te zeggen dat ze daar maar een MBO-er voor aan hadden moeten nemenquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Je blijft immers een stagiair...
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik internet en toegang tot Fok! op mijn stage.Eigenlijk zou ik ipv mijn stage bedrijf trakteren bij afschijt fok! moeten trakteren
De eerste maand ging het goedquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef Jo0Lz het volgende:
Had je een andere stage plek moetne vragen? JE weet toch gauw genoeg of het bevalt of niet?![]()
He klootviool, daar gaan we ff een paar slobberpotten op zuipen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:20 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik ga uit verveling maar een beetje Fok!ken
Dinsdag laatste dag
Ik ben net terug van de diploma uitreikingquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik voel een slotje aankomen
Mochten de stagiaires pasgeleden ook niet eens een Topic: KUTSTAGE openhouden ???
Maar goed, ik moet nog tot half Maart![]()
Afstudeerstage
![]()
Dat lijkt mij een zeer strak planquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:41 schreef Revelation het volgende:
[..]
He klootviool, daar gaan we ff een paar slobberpotten op zuipen?![]()
HAHAHA laatse dag en jij moet lekker nogquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik voel een slotje aankomen
Mochten de stagiaires pasgeleden ook niet eens een Topic: KUTSTAGE openhouden ???
Maar goed, ik moet nog tot half Maart![]()
Afstudeerstage
![]()
Wat moet je precies doen danquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:18 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
De eerste maand ging het goed![]()
Daarna begon het bergafwaarts te gaan, maar mn stageuren die ik moet halen liepen gewoon door en om DAN nog een andere plek te zoeken en opnieuw te beginnen met die uren
Bovendien heb ik na mn stage meteen fulltime 5 dagen les dus mocht ik een andere plek zoeken dan zou mn school en stage op dat moment botsen
![]()
![]()
![]()
De arrogantie straalt er vanafquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb al 2 stages doorlopen, en is bij de vorige 2 ook niet gebeurt omdat ik gewoon een opdracht van het bedrijf heb waar ze z.s.m. een antwoord op willen. Daarbij ben ik mondig genoeg om te zeggen dat ze daar maar een MBO-er voor aan hadden moeten nemen
Haha, denk jij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:07 schreef Blik het volgende:
Had ik niet, nee..Kwestie van tevoren goed afspreken, simpôl.quote:
Simpel gezegd: Ik mag niet meedraaien met de activiteiten die zij doen, zij schuiven namelijk AL het vuile werk dat ze zelf liever niet willen doen, naar mij toe met de woorden: Ik heb een leuk klusje voor jequote:
Wanneer de leidinggevende een propje maakt, mag ik het voor hem weggooienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:49 schreef Geesoes het volgende:
Doe is voorbeeld geven van kutklusjes
en nu concreet, want propjes weggooien is natuurlijk overdreven.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:56 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Wanneer de leidinggevende een propje maakt, mag ik het voor hem weggooien![]()
Ik doe verdomd een Juridische opleiding, aankomende HBO'er, dan heb ik liever dat ik wat nuttigs leer.
Ander voorbeeld: In een hoekje gedumpt worden met een aantal taken waarmee ik de hele dag wel zoet ben, maar dan wel taken die al eeuwen op dezelfde plek onder de stof liggen en toch nog ooit gedaan moet worden .. maar dan wel waar een ieder liever zn snor voor drukt![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:58 schreef Geesoes het volgende:
[..]
en nu concreet, want propjes weggooien is natuurlijk overdreven.
Ja ik had wel een serieuze opdracht... maarja dat was stervend saai.
Is het een mooie meid, want dat verklaart dan veel? en heb je al wel wat gezegd dat je de klusjes niet leuk vind? Dat zou wel kunnen helpen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:08 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk .. bij wijze van
Punt blijft dat ik de kutklusjes krijg. We hebben nog een staigiare, een meid, zij wordt op dr wenken bediend, hoeft enkel in dr vingers te knippen
![]()
Ja het is zeker een mooie meid, wanneer ze langsloopt zie je deze geile mannekes opzij leunen om ff goed naar dr achterste te kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:10 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Is het een mooie meid, want dat verklaart dan veel? en heb je al wel wat gezegd dat je de klusjes niet leuk vind? Dat zou wel kunnen helpen.
Ik had het op een moment zo niet naar mijn zin op mijn stage, dat ik dacht om maar te stoppen. Maar na een goed gesprek met begeleider, werd mijn werk iets beter. Het was nog steeds saai, maar het kon er mee door.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb net mijn stagaire de deur uit gedaan.. dit was de laatste dag van zijn stage. hij is een topper en daar issie ook naar beoordeeld
aankomend hbo'erquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:56 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Wanneer de leidinggevende een propje maakt, mag ik het voor hem weggooien![]()
Ik doe verdomd een Juridische opleiding, aankomende HBO'er, dan heb ik liever dat ik wat nuttigs leer.
ik ben er destijds van verveling op Fok! belandquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Werd ik destijds maar als slaaf gebruikt, dan had ik tenminste nog iets te doen.
Ik verveelde me echt helemaal de tyfus pleuris, ik ging van verveling soms maar een beetje afwassen enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |