Truth or Dare deel LXXXII (82)
Hier vind je het vorige deel: Truth or Dare deel LXXXI
Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
Als mogelijk compromis op het Golfer Decreet:
Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!
Algemene Truth or Dare
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
Algemeen
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
WMB = Wat Mij Betreft
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
"Ik weet onderhand geen vragen meer"
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
kan je ideëen opdoen uit de Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1 .
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
Overige:
!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
Dare, maar geniet met mate! !!!
versie 1.27a - 24/11/2001
- - Smiley-Artwork door Dave en Marinus. - -
quote:Welke films ga je vanavond kijken
Op zaterdag 24 november 2001 18:08 schreef Gboy27 het volgende:
Ik wil wel een T beste calvobbes!
quote:Als je één dag iemand van het andere geslacht zou kunnen zijn, wat zou je die dag allemaal gaan doen?
Op zaterdag 24 november 2001 18:08 schreef mr_obb het volgende:
Ik wil een T'tje, kom op nou jongens!
quote:Mijn woonkamer vol met ratten denk ik. Eentje vind ik niet erg, maar heel veel van die krioelende beesten wordt teveel. Kakkerlakken heb ik geen problemen meer mee, daar ben ik deze zomer gewend aan geraakt.
Op zaterdag 24 november 2001 18:09 schreef calvobbes het volgende:
De T voor mr_obb wat is jouw grootste angst
quote:Ik denk geen films vannavond maar ik kijk wel ff naar BB, Kopspijkers en Dit was het nieuws...
Op zaterdag 24 november 2001 18:10 schreef calvobbes het volgende:Welke films ga je vanavond kijken
quote:Ik zou beginnen met zorgen dat een jongen vreemdgaat voor een camera. Ik ken namelijk een jongen die vreemdgaat, maar zijn vriendinnetje gelooft het niet. Ondertussen natuurlijk wel even flink van hem genieten. Daarna zou ik naar een disco gaan en een avond helemaal los gaan, met alle bijbehorende fysieke 'aanvaringen'. (Ik ben er vanuit gegaan dat ik een mooie vrouw zou zijn)
Op zaterdag 24 november 2001 18:10 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Als je één dag iemand van het andere geslacht zou kunnen zijn, wat zou je die dag allemaal gaan doen?
Ps. al achter je webcammetje gezeten voor de beloofde foto's?
Ps. Nee
En voor Knuffelbeertje: wat bedoelde je in het vorige topic met 'geniale dare, is onderweg'?
Welke dare en wat is onderweg naar wie?
quote:Gewoon het http:// adres copy en pasten!!!
Op zaterdag 24 november 2001 18:15 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Help me ff, hoe link ik naar een topic?
quote:LOL
Op zaterdag 24 november 2001 18:14 schreef mr_obb het volgende:Ik zou beginnen met zorgen dat een jongen vreemdgaat voor een camera. Ik ken namelijk een jongen die vreemdgaat, maar zijn vriendinnetje gelooft het niet. Ondertussen natuurlijk wel even flink van hem genieten. Daarna zou ik naar een disco gaan en een avond helemaal los gaan, met alle bijbehorende fysieke 'aanvaringen'. (Ik ben er vanuit gegaan dat ik een mooie vrouw zou zijn)
Ps. Nee
[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 24-11-2001 18:17]
quote:als je in het topic staat kopieer je de tekst in je adres balk.
Op zaterdag 24 november 2001 18:15 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Help me ff, hoe link ik naar een topic?
deze plak je daarna in je bericht.
quote:Het Bassie en Adriaan Topic in muziek Bassie en Adriaan
Op zaterdag 24 november 2001 18:16 schreef k_man het volgende:
Hoi allemaal.En voor Knuffelbeertje: wat bedoelde je in het vorige topic met 'geniale dare, is onderweg'?
Dit is het betoog dat bassie en adriaan muzikaal geniaal zijn.
quote:ghehehe,
Op zaterdag 24 november 2001 18:18 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Bassie en AdriaanDit is het betoog dat bassie en adriaan muzikaal geniaal zijn.
GG!!!
ben benieuwd naar de reacties
quote:Kijk ff op de vorige t en d , daar staat dat ik een topic moet openen waarin ik verklaar dat bassie en adriaan muzikaal geniaal zijn
Op zaterdag 24 november 2001 18:16 schreef k_man het volgende:
Hoi allemaal.En voor Knuffelbeertje: wat bedoelde je in het vorige topic met 'geniale dare, is onderweg'?
quote:Effe denken... maak met je webcam een foto van jouw uitzicht zoals het er NU uitziet! Hierposten natuurlijk!
Op zaterdag 24 november 2001 18:18 schreef DeF2K het volgende:
Mag ik een Dare ?
quote:http://www.def2k.f2s.com/desk.jpg
Op zaterdag 24 november 2001 18:20 schreef calvobbes het volgende:[..]
Effe denken... maak met je webcam een foto van jouw uitzicht zoals het er NU uitziet! Hierposten natuurlijk!
Ps. Ik maak ze morgen
quote:boom biddy by
Op zaterdag 24 november 2001 18:24 schreef mr_obb het volgende:
Sorry, ik was er maar kort vandaag! Dag Vriendjes en Vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weerPs. Ik maak ze morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |