abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34473567
Wat word ik ongelofelijk moe van de klote service van TPG Post wat betreft pakket bezorging...

Vorige maand zou ik een pakket krijgen (iets gekocht op internet bij www.opus.nl), staat op de website track en trace te lezen dat het pakket is afgeleverd, maar ik heb niks ontvangen? Na 2 dagen komt een vrouw uit een heel andere wijk bij mij aanbellen met het pakket. Het was bij haar afgegeven???

Afgelopen week zou ik weer een pakket moeten ontvangen (bestelling van computerspellen bij www.bartsmit.com), weer niks gekregen. Net contact gehad met Bart Smit en het pakket is volgens de TPG Post de 24e afgeleverd? Ze gaan het uitzoeken, maar ik zie de bui alweer hangen.

Klacht indienen is ook leuk: ja meneer, wij horen vaak klachten hierover. De TPG Post heeft het bezorgen van de pakketten uitbesteed en nu werkt het niet goed meer. Allemaal onbetrouwbare bezorgers e.d. U kunt beter aangetekend of onder rembours laten versturen...

Is het nu zo moeiljk om gewoon een normaal persoon in dienst te nemen die weet hoe hij pakketjes moet bezorgen en die ook betrouwbaar is? Kut pakketbezorgers van de TPG Post. Blijf met je poten van mijn spullen af!
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:41:17 #2
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_34473622
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:39 schreef snoekiesnoek het volgende:
Is het nu zo moeiljk om gewoon een normaal persoon in dienst te nemen die weet hoe hij pakketjes moet bezorgen en die ook betrouwbaar is?
ja
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:42:37 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34473654
gewoon niets meer bestellen

maar troost je, er worden honderduizendenpakketjes wel gelijk goed bezorgd
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_34473706
Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt.
pi_34473780
Ja ik heb eenzelfde probleem. Iets besteld en het bedrijf zegt dat het geleverd is.
Ik ga naar de Post en zij zeggen dat ze niks kunnen doen. Lekker dus :s
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:49:43 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_34473840
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:46 schreef Kn0x het volgende:
Ja ik heb eenzelfde probleem. Iets besteld en het bedrijf zegt dat het geleverd is.
Ik ga naar de Post en zij zeggen dat ze niks kunnen doen. Lekker dus :s
Dan hebben ze dus geen handtekening van jou, of een huisgenoot. Oftewel je hoeft niets te betalen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_34474187
heb het zelfde probleem.... zouden gisteren voor de tweede keer met mijn bestelling langs komen. Nou niet geweest dus. Hopen dat ze vandaag een briefje achterlaten dat ik het af kan halen.

En vandeweek hebben ze ook een pakketje van me afgeleverd bij mijn overbuurvrouw. Maar dat gekke mens doet dus niet open, ook al is ze thuis. Ik wil mijn pakje....
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:04:31 #8
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34474215
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:03 schreef linebear het volgende:
heb het zelfde probleem.... zouden gisteren voor de tweede keer met mijn bestelling langs komen. Nou niet geweest dus. Hopen dat ze vandaag een briefje achterlaten dat ik het af kan halen.

En vandeweek hebben ze ook een pakketje van me afgeleverd bij mijn overbuurvrouw. Maar dat gekke mens doet dus niet open, ook al is ze thuis. Ik wil mijn pakje....
dat is niet de schuld van de tpg maar van je overbuurvrouw.....
pi_34474232
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:03 schreef linebear het volgende:

Voor de postbode heeft ze dus blijkbaar wel opengedaan.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:05:44 #10
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_34474254
Wahah hier wordt de pakketdienst van TPG uitbesteed aan het WerkVoorzieningsschap, geweldige gozers
Mijn 2 bestellingen van Opus kwamen vorige week wel gewoon op tijd en netjes afgeleverd binnen !
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:06:30 #11
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34474284
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:05 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Voor de postbode heeft ze dus blijkbaar wel opengedaan.
pi_34474293
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:04 schreef Klonk het volgende:

[..]

dat is niet de schuld van de tpg maar van je overbuurvrouw.....
maar vind het raar dat ze zomaar iets aan de overbuurvrouw af geven..... ken dat hele mens niet....
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:07:08 #13
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_34474302
De laatste merk ik ook dat ik geen briefje meer in brievenbus krijg als er iets is afgeleverd bij mijn buurman.
Kwam hij laatst naar mij toe... Ik heb al een week hier een pakketje liggen, wanneer was je van plan het te komen ophalen? Ik zo van Het is al 2 keer gebeurd, stelletje eikels. Dat je het afgeeft ok, maar doe dan wel bij mij een briefje in de deur zodat ik weet waar het is gebleven.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:08:53 #14
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34474349
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:06 schreef linebear het volgende:

[..]

maar vind het raar dat ze zomaar iets aan de overbuurvrouw af geven..... ken dat hele mens niet....
zolang het niet op het pakje staat mag het gewoon bij iedereen in dezelfde straat, wil je dat niet, ff zorgen dat de afzender er iets opzet van alleen huisadres ofzo
pi_34474378
Beetje raar dat die vrouw dat pakketje heeft aangenomen. Je ziet toch dat er een andere naam op het pakketje staat
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:12:11 #16
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34474439
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:09 schreef uberbert het volgende:
Beetje raar dat die vrouw dat pakketje heeft aangenomen. Je ziet toch dat er een andere naam op het pakketje staat
wat is daar raar aan ?

postbode belt aan met de vraag: wilt u het voor familie die en die aannemen, want er is niemand thuis, normaal werkt dat prima, postbode blij want pakketje bezorgd uiteindelijke ontvanger blij want hij heeft z'n pakketje
pi_34474457
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:08 schreef Klonk het volgende:

[..]

zolang het niet op het pakje staat mag het gewoon bij iedereen in dezelfde straat, wil je dat niet, ff zorgen dat de afzender er iets opzet van alleen huisadres ofzo
maar er blijkt dus geen afzender op te staan, aldus het briefje. Ik weet ook niet wat er in het pakketje zit. Maar ben er nu erg nieuwsgierig naar.

En mijn andere pakje moet ook heel snel komen. Ik wil mijn draadloze netwerk aanleggen
pi_34474477
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:12 schreef Klonk het volgende:

[..]

wat is daar raar aan ?

postbode belt aan met de vraag: wilt u het voor familie die en die aannemen, want er is niemand thuis, normaal werkt dat prima, postbode blij want pakketje bezorgd uiteindelijke ontvanger blij want hij heeft z'n pakketje
en nu ben ik blij als ze een keer open doet......
pi_34474491
Ik ben dus kennelijk niet de enige...

Maar het kan nog erger: select vracht. Ik was niet thuis en nu willen die gasten niet nog een keer komen en moet ik 20 km rijden met de auto om het pakket in een of andere loods van dat bedrijf op te halen??? Ik had alweer de tpg post gebeld wat dat nu was, maar wat blijkt: select vracht bezorgt vanaf nu alle pakketten uit engeland omdat ze meer geld boden dan tpg post...

waarom betaal je eigenlijk 5,50 euro voor het versturen van een pakket als het uitbesteed wordt aan mensen die niet kunnen bezorgen? En laten we het niet hebben over die eikel die briefjes invult dat je niet thuis bent in zijn busje en ze dan snel in de bus gooit. Mijn vrouw stond notebene voor het raam en die man rijd snel weg. Gelukkig is die eikel inmiddels ontslagen na flink veel gezeik van mij en de rest van ons stadje, maar toch... het zegt genoeg.

En vul zo'n fucking briefje in als je het ergens anders bezorgt zodat ik weet waar het is!! Ik heb 2 alcoholisten in de straat wonen, grote kans dat mijn games al via marktplaats verkocht zijn voor een borrel!
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:14:43 #20
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34474521
zo blijkt, overal zijn rotte appels
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:15:26 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34474539
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:08 schreef Klonk het volgende:

[..]

Dat heeft ze er bij mij anders ook niet van weerhouden om het gewoon bij de buurvrouw af te geven. Omdat ik in een portiekflat woon waar niemand iemand kent, laat ik het standaard op mn pakketjes zetten. Tot dusver is het dus nog niet één keer gebeurd dat er ook daadwerkelijk naar geluisterd is.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:18:05 #22
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_34474624
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 11:13 schreef snoekiesnoek het volgende:
Ik ben dus kennelijk niet de enige...

Maar het kan nog erger: select vracht. Ik was niet thuis en nu willen die gasten niet nog een keer komen en moet ik 20 km rijden met de auto om het pakket in een of andere loods van dat bedrijf op te halen??? Ik had alweer de tpg post gebeld wat dat nu was, maar wat blijkt: select vracht bezorgt vanaf nu alle pakketten uit engeland omdat ze meer geld boden dan tpg post...

waarom betaal je eigenlijk 5,50 euro voor het versturen van een pakket als het uitbesteed wordt aan mensen die niet kunnen bezorgen? En laten we het niet hebben over die eikel die briefjes invult dat je niet thuis bent in zijn busje en ze dan snel in de bus gooit. Mijn vrouw stond notebene voor het raam en die man rijd snel weg. Gelukkig is die eikel inmiddels ontslagen na flink veel gezeik van mij en de rest van ons stadje, maar toch... het zegt genoeg.

En vul zo'n fucking briefje in als je het ergens anders bezorgt zodat ik weet waar het is!! Ik heb 2 alcoholisten in de straat wonen, grote kans dat mijn games al via marktplaats verkocht zijn voor een borrel!
Ja, ik had ook iets over laten komen uit Engeland... Maar dat werd door weer een andere partij dan Selekt vracht geleverd.

Wat staat erop het briefje. U was er vandaag niet, morgen komen we weer langs, als u niet thuis bent gaat het pakje retour WTF... Je kon wel een ander adres op een briefje schrijven en dat op de deur plakken.. dat had ik dus gedaan, met mijn werkadres (is 2 km verder op). Volgens die chauffeur had ik mazzel dat mijn werkadres nog op zijn route lag en hij dat wel wilde doen. Maar als hij niet zo aardig was geweest was mijn pakje gewoon weer retour gegaan En daar betaal je dan 10 pond verzendkosten voor!
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:19:13 #23
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_34474656
ok, ik zal het toegeven, ik werk via een subcontractor bij TPG pakketservice en heb een godsgloeiende hekel aan ''collega's'' die zich niet aan de regels houden, het werk is echt niet moeilijk, maar als ik zie wat voor volk er soms rondloopt
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:23:05 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34474790
Maar wat doe je ertegen? Zoals in mijn geval tot drie keer toe zo'n sticker met "alleen huisadres" negeren? Moet je dan gaan bellen? Brieven schrijven? Ik heb het idee dat het toch geen flikker uitmaakt .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:26:25 #25
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_34474902
Je zou denken dat het bezorgen van post/paketten tot de core-business van TPG behoort. Niet dus
Where law ends, tyrrany begins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')