jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:39 schreef snoekiesnoek het volgende:
Is het nu zo moeiljk om gewoon een normaal persoon in dienst te nemen die weet hoe hij pakketjes moet bezorgen en die ook betrouwbaar is?
Dan hebben ze dus geen handtekening van jou, of een huisgenoot. Oftewel je hoeft niets te betalen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:46 schreef Kn0x het volgende:
Ja ik heb eenzelfde probleem. Iets besteld en het bedrijf zegt dat het geleverd is.
Ik ga naar de Post en zij zeggen dat ze niks kunnen doen. Lekker dus :s
dat is niet de schuld van de tpg maar van je overbuurvrouw.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:03 schreef linebear het volgende:
heb het zelfde probleem.... zouden gisteren voor de tweede keer met mijn bestelling langs komen. Nou niet geweest dus. Hopen dat ze vandaag een briefje achterlaten dat ik het af kan halen.
En vandeweek hebben ze ook een pakketje van me afgeleverd bij mijn overbuurvrouw. Maar dat gekke mens doet dus niet open, ook al is ze thuis. Ik wil mijn pakje....
Voor de postbode heeft ze dus blijkbaar wel opengedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:03 schreef linebear het volgende:
heb het zelfde probleem.... zouden gisteren voor de tweede keer met mijn bestelling langs komen. Nou niet geweest dus. Hopen dat ze vandaag een briefje achterlaten dat ik het af kan halen.
En vandeweek hebben ze ook een pakketje van me afgeleverd bij mijn overbuurvrouw. Maar dat gekke mens doet dus niet open, ook al is ze thuis. Ik wil mijn pakje....
quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:05 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Voor de postbode heeft ze dus blijkbaar wel opengedaan.
maar vind het raar dat ze zomaar iets aan de overbuurvrouw af geven..... ken dat hele mens niet....quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is niet de schuld van de tpg maar van je overbuurvrouw.....
zolang het niet op het pakje staat mag het gewoon bij iedereen in dezelfde straat, wil je dat niet, ff zorgen dat de afzender er iets opzet van alleen huisadres ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 11:06 schreef linebear het volgende:
[..]
maar vind het raar dat ze zomaar iets aan de overbuurvrouw af geven..... ken dat hele mens niet....
wat is daar raar aan ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:09 schreef uberbert het volgende:
Beetje raar dat die vrouw dat pakketje heeft aangenomen. Je ziet toch dat er een andere naam op het pakketje staat![]()
maar er blijkt dus geen afzender op te staan, aldus het briefje. Ik weet ook niet wat er in het pakketje zit. Maar ben er nu erg nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang het niet op het pakje staat mag het gewoon bij iedereen in dezelfde straat, wil je dat niet, ff zorgen dat de afzender er iets opzet van alleen huisadres ofzo
en nu ben ik blij als ze een keer open doet......quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat is daar raar aan ?
postbode belt aan met de vraag: wilt u het voor familie die en die aannemen, want er is niemand thuis, normaal werkt dat prima, postbode blij want pakketje bezorgd uiteindelijke ontvanger blij want hij heeft z'n pakketje![]()
Dat heeft ze er bij mij anders ook niet van weerhouden om het gewoon bij de buurvrouw af te geven. Omdat ik in een portiekflat woon waar niemand iemand kent, laat ik het standaard op mn pakketjes zetten. Tot dusver is het dus nog niet één keer gebeurd dat er ook daadwerkelijk naar geluisterd is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang het niet op het pakje staat mag het gewoon bij iedereen in dezelfde straat, wil je dat niet, ff zorgen dat de afzender er iets opzet van alleen huisadres ofzo
Ja, ik had ook iets over laten komen uit Engeland... Maar dat werd door weer een andere partij dan Selekt vracht geleverd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:13 schreef snoekiesnoek het volgende:
Ik ben dus kennelijk niet de enige...
Maar het kan nog erger: select vracht. Ik was niet thuis en nu willen die gasten niet nog een keer komen en moet ik 20 km rijden met de auto om het pakket in een of andere loods van dat bedrijf op te halen??? Ik had alweer de tpg post gebeld wat dat nu was, maar wat blijkt: select vracht bezorgt vanaf nu alle pakketten uit engeland omdat ze meer geld boden dan tpg post...
waarom betaal je eigenlijk 5,50 euro voor het versturen van een pakket als het uitbesteed wordt aan mensen die niet kunnen bezorgen? En laten we het niet hebben over die eikel die briefjes invult dat je niet thuis bent in zijn busje en ze dan snel in de bus gooit. Mijn vrouw stond notebene voor het raam en die man rijd snel weg. Gelukkig is die eikel inmiddels ontslagen na flink veel gezeik van mij en de rest van ons stadje, maar toch... het zegt genoeg.
En vul zo'n fucking briefje in als je het ergens anders bezorgt zodat ik weet waar het is!! Ik heb 2 alcoholisten in de straat wonen, grote kans dat mijn games al via marktplaats verkocht zijn voor een borrel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |