Same here bro.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:29 schreef Cydex het volgende:
Heerlijk het nieuwe loonstrookje: 185 Euro NETTO minder. Rara hoe kan dat toch. Dan moet de benzine gratis worden, wil mijn koopkracht dit jaar stijgen. Stelletje hufters in Den Haag.![]()
Zoek ander werk, ondankbare hond.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:29 schreef Cydex het volgende:
Heerlijk het nieuwe loonstrookje: 185 Euro NETTO minder. Rara hoe kan dat toch. Dan moet de benzine gratis worden, wil mijn koopkracht dit jaar stijgen. Stelletje hufters in Den Haag.![]()
Bron: nu.nlquote:'Half miljoen mensen krijgt verkeerd salaris'
Uitgegeven: 25 januari 2006 07:39
AMSTERDAM - Bijna een half miljoen Nederlanders krijgt in januari een verkeerd bedrag op hun bankrekening gestort. Bij het verwerken van het salaris zijn bij ongeveer zeventigduizend bedrijven fouten gemaakt. Dat zegt secretaris fiscale zaken Jurgen Warmerdam van MKB Nederland woensdag in Algemeen Dagblad.
De fouten zijn een direct gevolg van de veranderingen in het zorgstelsel, de invoering van de levensloopregeling en de nieuwe wet voor arbeidsongeschikten. Vooral de kleinere bedrijven zouden moeite hebben de juiste gegevens op tijd te verwerken. Dat zegt ook een woordvoerder van salarisverwerker ADP in de krant.
Werkgevers die hun personeel een verkeerd loon uitbetalen, moeten deze fout in februari herstellen. Anders kunnen zij een boete krijgen van maximaal 1100 euro per maand.
ikke 135 minderquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:29 schreef Cydex het volgende:
Nope, ik heb geen lease auto. Zorgpremie krijg ik ook niet. Extra bijdrage kinderopvang is ook niet aan de orde. Het enige 'voordeel' dat te behalen is voor mij: afschaffing OZB gebruikers deel. Dat is toch zo'n 100 Euro op JAARbasis. Duhh.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:30 schreef thumper het volgende:
Bijtelling van je leaseauto wordt nu van salaris ingehouden
Dat was inderdaad het idee; iets lagere premies enzo, dat je daardoor ongeveer het verschil gecompenseerd zou krijgen, met misschien een keer 10,- plus of min....quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
Tis nix veranderd - doch betaal ik zelf 60,- meer aan zorgbagger, dus ga ik er 60,- op achteruit...
Zonder loonverhogingen/compensatie/etc gaan jullie er dan ook op achteruit of niet?
Ik had verwacht dat netto iets zou stijgen door lagere aow premie's ofzo?
Tis bij mij op de cent nauwkeurig hetzelfde - dat verbaasd me dan. Wij doen de salarissen extern, zo'n toko moet toch weten hoe het moet lijkt me - dus dat het niet klopt lijkt me niet te kloppen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het idee; iets lagere premies enzo, dat je daardoor ongeveer het verschil gecompenseerd zou krijgen, met misschien een keer 10,- plus of min....
Qua gestort salaris lijkt er bij mij niks veranderd, maar had er ook nog declaraties bij zitten, dus ff wachten op dat verrekte loonstrookje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |