dat er meer uitkomen dan erin gaan...quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:35 schreef TrustNo het volgende:
Oftewel , wij houden de mooie vrouwen en de minder bedeelden sturen we weg.
wat is hier zo moeilijk aan
er op kamers gaan is niet zo zinnig aangezien ik ineindhoven studeer... maar er een keer uitgaan is wellicht niet zo'n slecht idee...quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dan ga maar eens uit in Nijmegen, of ga er op kamers ! 75% van de studenten is er vrouwelijk, en met uitgaan lopen daar zoveel lekkere wijven rond he ! Allemaal klaar om een lul te ontvangen, geweldig !
Stop met je opleiding en ga studeren in Nijmegen ! De oplossingquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
er op kamers gaan is niet zo zinnig aangezien ik ineindhoven studeer... maar er een keer uitgaan is wellicht niet zo'n slecht idee...
hmmm, bierkunde is een opleiding die niet aan 1 lokatie is, die gaat door het hele land, het probleem is de opleiding die ik daarnaast nog doequote:Op donderdag 26 januari 2006 09:41 schreef CreativeMind het volgende:
Bierkunde hebben ze ook in Nijmegen op de Fontys heb ik gehoord.
dan zit ermee opgescheeptquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vehuis naar Arnhem!
nou wees gerust hoor, ik val alleen op vrouwen, niet op v-tjes op je ID....quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:35 schreef TrustNo het volgende:
Oftewel , wij houden de mooie vrouwen en de minder bedeelden sturen we weg.
wat is hier zo moeilijk aan
In ieder geval wel toen ik er nog in militaire dienst zat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:48 schreef type_29 het volgende:
Nijmeegse mokkels zijn vaak bloedgeil
wat had je dan verwacht? dat is echt niet alleen in Nijmegen zo hoor...quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:48 schreef MrDrako het volgende:
Nijmeegse mokkels zijn vaak bloedgeil? uhuh, het viel mij juist op dat centrum nijmegen kwa uitgaan compleet "verbreezah'd" Ik liep daar een tijdje terug de drie gezusters/skihut binnen, allemaal van die meisjes die je hongerig aankijken, of je eventjes zo'n flesje zoete rommel a 6 euro voor ze gaat halen. Ik was daar puur om met wat vrienden ff lekker door te drinken, dus verder geen aandacht aan besteed, en loop je door de stad is het veelal bontkraag cultuur...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |